NAWHCHIZUAR FAPA: Bung 2-na
[Ziaktu: He thawnthu hi WhatsApp group lama
an rawn forward a ni a, a ziaktu a inziah lan loh avangin tu ziah nge ka hre
lo. Chhiartute zingah a ziaktu hming hria chuan comment lamah rawn dah ula a
lawmawm hle ang]
Prelude: “Bawih, i nu chu phone la. Zanin chu riak ve mai rawh. Naktukah chuan ka Nutei te in lamah ka insawn tawh dawn sia. Dawr lamah buai a ngai ṭhin dawn sia,” a ti niap niap a.
A vawi
khatna atan ka nu chu dawt ka hrilh a ngai dawn ta. Ka thil sawi tur ngaihtuah
neuh neuh pah chuan ka nu chu ka call a...
“Aw, Bawiha,
i rawn haw tawh em ni? Mut ka lo tum chiah a.”
Inthiam lo ru tak chungin, “Nu, hei ṭhiante’n
riak mai rawh kan inhmu khawm khât leh dawn sia, i hawna tur a hla si an tia,
pawi i ti em?” ka ti a.
“Ni e, a pawi loh chu, naktukah rawn haw har
lo la, zanah te khan meng rei lutuk lo ula aw,” a ti dam dap a. Ka thin phu dup
dup chu a thawl huai hian ka hria.
“Aw le. Nu, ka lawm e aw. Ka rawn haw har lo
ang,” tiin kan inmangṭha a.
Puipuii chuan, “I nu chu a va’n fel em em, a
ring zo tawk hle che a ni maw?” a ti a.
“Nia, dawt ka hrilh ngai lo va, nuam chu ka
ti chiah lo,” ka ti a.
Puipuii chuan nghet deuhin mi rawn kuah a, “Duat,
ka tih palh aw. Keimah vangin i nu hnenah dawt i sawi phah a,” tiin, inthiam
loh hmel tak chuan a ti a. A hmuiah fawh zeuh pah chuan, “Ho lutuk! I bula awm
ka thlahlel ve tho si alawm,” ka ti a. Duhthawh tak chuan kan infawp chhunzawm
nghal mawlh mawlh a.
Infawh a va han zei tak! Min ei ni ber hian
ka hria.
Ka kut chu lain a hnute lian tak mai, kawh
mar pang chu min khawihtir a. Chutia min khawihtir takah chuan ka ṭham titih
deuh nghal tawn tawn a. Puipuii chu a thaw halh halh a.
Kan ṭhutna, YMA ṭhutthleng ang chi-ah chuan
inhma tawnin kan ṭhu a. A hnute chu ka ṭham nawk nawk reng a. Kan hmui leh hmui
chu kan thlah phal lo ve ve a ni ber mai, kan lei leh lei chu kan insualtir
nawk nawk a. Ka nghawngah chuan nghet deuhin min kuah a, a va han duhthawh
thiam tak em! A vawi khat tihna mai chu a ni tawh lo tih a chiang reng mai. Kei
erawh sex la hmang ngai lo tih takah han chet vel dan tur chu ka thiam teh
chiam lo.
A kap chu ka kap zawnah chuan a rawn tawlh
phei vak a, “Duat, ka hmangaih che,” tiin ka beng bulah chuan a rawn ṭawng sar
sar a. Ka kap lam pawhin awm ngaihna a hre tawh lo, a mar awt awt mai. Theih
ang ang chuan han inthup ka tum ve na a, kei aiin a lo hre thiam zawk si a, zah
si se vel ka tum buai duh tawh bik lo va.
Puipuii chuan ka kap chu rawn zen dek dek a, ka
lo kimki chawih chawih a. Ka zang a han khawih fuh chat lai tak phei chuan a
mur hian ka mur chem chem ni berin ka hria,
“Duat, i va’n nei lian ve! A sei hmel bawk
si. Duat, i zang hi ka mamawh lutuk,” a ti khur dar dar a. Ka kekawr chhanah
chuan ka zang fuk khawng ṭul chu a chûl a, a hmet niap niap a.
“A takah ka khawih châk, i kekawr hi phelh
ang aw,” a ti a. Ka lo bu nghat a.
In chhung lam chu ka’n en phei a, thawm eng
mah a awm lo va, Sangpuii te unau pawh an muhil nghet tawh a ni ang ka ti rilru
a.
Puipuii chuan ka zang chu a han phawrh kawh
luah a, “Duat, i nei lian lutuk, a sei ṭha si, a khawng bawk si. Keima ta chauh
ni rawh se aw,” a ti a.
“I ta a nih kha,” ka ti a nghut a. A bak han
sawi belh tur ngang ka hre lo.
Ka zang chu a hum lip zawt zawt a, a va han
nuam chiang tak em! Ka pum chuan ka za chuai chuai mai a. Ka zang aṭang chuan
tuihnang a rawn chhuak a, chu chu hmet kawiin nal zek zawk chuan ka zang chu a
hrawt zawt zawt mai a. Keiin a hnute hmur chu ka lo hmehsak niap niap a. A khât
mawi tawkin ka ṭham leh tawn tawn ṭhin.
Ka kapah chuan kun hniamin ka zang chu a lei
hmawr chuan a liak ta ne ne a. A nuam lutuk chu a samah chuan ka ṭham tawn tawn
a. Chutah, a han hmuam puk mai chu a lum ther ther a, nuam tak a ni nuam tak! Ka
zang awr lam chu a lei chuan a liak pah leh zeuh ṭhin a, chu chuan min tihur
lehzual a. A ka chhungah chuan ka dep lut zawt zawt a, a lûah chuan nemin thuk
deuh deuh chuan a hmuam tlum pawk pawk a. Hetiang hian a lo nuam thei a ni maw
ka ti rum rum mai.
Puipuii chuan a kawr chu a phelh a, a hnute
var haih mai, lian kawh nalh chu a tuai phe nawlh nawlh a. A hmur chu a kut
chuan a han hmet niap niap a. Ka lamah lo tawlh pheiin ka hma zawnah tak chuan
a rawn dawh vang a. “Duat, i ta a nih hi, fawp rawh,” a ti a.
Ka lei hmawr chuan a hnute hnur chu ka liak
ne ne a. Ka samah chuan min ṭham ve ta nawk nawk a. Ka hmuam puk puk a, ka hne
dawk dawk a. A hnute hmurah chuan zawi te te chuan ka seh niap niap a. “Duat, a
nuam lutuk. Fawp hrep rawh, i ta a nih hi. I duh tawk khan fawp rawh. I fawp
nuam lutuk. I zei lutuk,” a ti mawlh mawlh a.
Chu a ṭawngkam chuan min tizauthau lehzual a.
Ka zang chu a mar hian a mar kawh pawt mai a. Chu tak chu a kut no tak mai leh
lum hiam mai chuan a zuk hum a, a hrawt leh zawt zawt ṭhin a.
Ṭhutthleng chu ka’n kar khum ve ve a.
Inhmatawn at chuan kan ṭhu a. Kan inpawm chiai hi a ni ber mai.
“Duat, ka mamawh tawh lutuk che,” tih pah
chuan ka nghawngah min rawn kuah a. Kan infawp leh nawk nawk a. A lamah chuan
min pawt awn riai riai a. Infawp reng pah chuan ṭhutlengah chuan a mu a, a chungah
chuan ka bawk ta rùn a. A kap zawn chu ka zang khawng lutuk chuan a do ṭulh mai
a.
Puipuii chu a meng phal tawh lo. A hnute chu
ka ṭham nawk nawk a. Ka hmuam leh puk puk ṭhin a. Thla eng chuan min chhun tawh
lo na a, Puipuii âwmbawr no nalhzia leh a hnute mawizia chu hmuh hmaih theih a
ni chuang lo.
A thaw halh halh a. A kekawh hak chu phelh
turin min ti a, ka pawt phelh nawk a. A mal mum mal nalh tak kara a chhu chung
lam pawng vùm thár mai chuan min tizauthau zual a. A hmul eng mah a awm lo va,
a mam han mai lehnghal a. Mit tla lo lêka a kap ka en ngawih ngawih lai chuan
ka zakah rawn zen lutin a chungah chuan min pawt hniam a. Kan infawp leh mawlh
mawlh a. A kut chuan ka zang chu a hum a, a chhu kotlang vel chu a hruttir nawk
nawk a. A thaw kawk kawk a, a lei chu a rawn chhuah a, ka lo hmuam a. Kan lei
leh lei chu kan inliak dun nawk nawk a.
A kap chu a dawrh thei ang ber chuan a kâk a.
Ka zanga hum rùn chung chuan a chhu chhunga lut tur chuan a han thun zal zal a.
Mahse, a tight lutuk chu a lut maithei lo va.
“Duat, i zang a lian lutuk a, zawi te tein dep
lut rawh, a nuam lutuk phawi suh aw,” A rawn ti tham ṭiak a. A chhu chhung lum hat
hat chuan ka zang chu a lo fawp lum ham ham a, a si hlarh hlar a; a ṭe ring
ngam si lo.
“Duat, dep tlum vek rawh, ka chhu a za lutuk.”
Ka han thun tlum dawn a, keimah chuan ka zang
chu na ka ti leh deuh bawk si. A chhu chu a khat hnawk mai a, ka phawi zawk a.
“Duat, phawi suh, phawi ka phal lo,” tiin ka
zang chu a hum leh a, a chhu kuaah chuan a chuktuah leh ràn mai a. Chutah zawi
muang chuan ka dep lut leh ta zal zal a.
A khur dar dar a. Kei pawh chu ka pum chuan
ka sa pup pup bawk a. Ka zang chu ka thun tlum ta pawk a. “Awii! Duat, a nuam
lutuk, i zang hian ka chhu a tinuam lutuk, min dep hrep rawh, ka chhu hi a hur tawh
lutuk,” tih pah chuan, a tight tawh sa nak a laiin a chhu chu a han ip tight
leh a. A seh hian a seh bet ni ber hian ka hria.
Ka thiam ang ang chuan ka dep pulh pulh a.
Tlem tlem chuan dep luh pawh a nuam telh telh a. Puipuii chu a thaw halh halh
a, ka nghawngah chuan mi rawn kuahin min keih mial mial a. Kei lah chuan a chhu
chhungah ka zang chu ka dep lut pulh pulh a. Ka thawk chu a rawn rang telh telh
a, ka sa up up a.
“Duat, phawi suh aw. I baw kha ka chhu-ah luhtir
vek rawh,” a ti a. Nghet tawk chuan ka kuah nawk a. Ka han dep tlir zawt zawt
a, rei lo te hnuah chuan ka zang chu a rawn lian tual tual a, Puipuii chu a ṭe
deuh ṭhawt a. A ka chu a hup nghal vat a. Hnuai lam aṭang chuan mi rawn dep
chho euh euh a. Kei pawh chuan a theih anga rang chuan ka dep bawk a. Ka baw
chu a chhu chungah chuan a pik lut ta tuar a, a aia nuam a awm tawh chuangin ka
ring lo. Ka khur hlawk hlawk a. Ka mur chuai chuai a, ka zawi hnawk a.
Puipuii chuan mi rawn fawp mawlh mawlh pah
chuan, “Duat, i chau em?” a ti a.
Ka chhang lawk thei lo a. Ka thaw kawk kawk
a, “Ka zawi vek,” ka ti a.
Ka beng bulah chuan, “Duat, ka hmangaih che.
I la virgin tak tak a ni maw? A hma khan ka lo ringhlel deuh che a. Ka tih palh
aw,” a rawn ti sa sa a. Eng mah ka sawi lem lo va. Ka zang pawh la phawi lem lo
chuan a chungah chuan ngawi rengin ka bawk hle hle a.
Ka hnungah chuan min chul heuh heuh pahin,
“Duat, insil ila, khumah mu lut tawh mai ang,” a ti a. Kan tho va, kan thawmhnaw
chu kan ha ṭha mawlh mawlh a. Bathroom-ah chuan kan lut a. Kan insil zawh hnu
chuan khum lamah chuan kan inzui lut ta a.
Rintei pawh chu a hnar sak sak a, thawm dim tak
chuan khumah chuan kan mu a, inhmatawna inkuah chung chuan, kan in fawp deuh
mawlh mawlh reng a. A hnute mum nalh tak chuan ka âwm chu a rawn do ul a, kan
lei chuan kan inhawl a, kan nui dun chen chen a; a va han duhawm tak em! A mit
chu a khap sak sak a. A mitmu bial nalh tak chuan min en leh veng veng ṭhin a. “Duat, nangmahah hian ka duhthusam chu a awm vek asin.
Zan tin ka bulah mu ve ziah thei la ka va’n ti tak! Ka ngai ngawt ang che, tunah
pawh hian ka ngai lawk tawh che,” tiin nghet tak chuan min kuah chial a
“Duat, kei pawhin ka ngai dawn lutuk che alawm.
Kan dam ang a, hun ṭha a rawn inher chhuak zel mai ang. Min kalsan lo la, kei
pawhin ka kalsan lo ang che,” ka ti a.
Ka chalah chuan a rawn fawp zeuh a, ka ban
vei lam chu ka khamtir a, ding lam chuan a hnute mum kawh lah chu ka hum ran a.
A hmurah chuan ka hmet leh zeuh ṭhin a. Ani pawh chuan ka kap lam chu a zen
thla a, ka zang la zawi deuh hnak chu a hmet niap niap a. A han hmeh zel takah
chuan a rawn mar leh tial tial a, a hnute pawh chu ka ṭham na ve tial tial bawk
a.
Ka zang pawh chu a khawih reng takah chuan a
rawn mar leh at tawh a. A hum a, a hmet nawk nawk a. A han hum lip leh zeuh
zeuh ṭhin a. A hnute ka khawihna kut chu lain a kap chu min zentir a, a chhu kotlang
vel chu ka zut raih raih a. “Ka mawnah khan nuai rawh,” a rawn ti se se a, a
mawn chu ka nuaisak nghal nawk nawk a. A rawn thaw halh halh a, mi rawn fawp nghal
mawlh mawlh a. Ka kut zunglai chuan a chhu kuaah chuan ka kawk tlum zawk a, a si hlarh hlarh a. Rang
deuh chuan ka kut zungṭang chu ka hawlh tlum zawt zawt a. Nuam a ti lutuk chu a
thaw leh kawk kawk tawh a. Chutih lai tak chuan Rintei chu a rawn ṭawngvai nawk
nawk a, kan han chawl det a. Thawm chu
kan ngaichang deuh rih a.
Rintei awmna lam chu ka zuk en a. Boxer leh
kawr pan te, dar bah ang chi hi a ha a, a mangchhe deuh nge ni, a tal leh nawk ṭhin
a. Light kan off lem loh avangin Rintei hmel pawh chu a lang chiang ngang mai.
Ka vawi khat hmuhna chauh a ni na a, a hmel chu duhawm riau hian ka hria a. A
hnute lian lutuk lo, pawng deuh nalh leh a mal var hiai rawn lang chuan mit a
la ngang mai!
Chutia ka zuk thlek duk duk lai chuan Puipui
chuan, “A harh em ni?” a rawn ti sa sa a.
“Aih, harh lo ve, a mang a chhe deuh mai mai
a nih hmel”.
Puipuii chuan, “Duat, i chungah ka lo bawk aw?”
rawn tih leh sa sa pah chuan ka chungah chuan a rawn bawk nghal a. Ka nghawngah
chuan a rawn liak ne ne a, a kap leh ka kap chu kan insiktir rial a; thawmhnaw
chhanah chuan kan han indep leh zeuh zeuh ṭhin a. Duhthawh tak chuan mi rawn
fawp leh mawlh mawlh a.
“Duat, ti leh ang aw? Ka la kham lo, i zang
ka la mamawh. I zang khawng tâwk hi maw, ka chhu hian a la mamawh lutuk,” tiin
ka beng bulah chuan mi rawn hrilh ser ser a.
Ka kuah chawih a, ka lehthal nawk a. A kap
chu ka kartir a, a kap zawnah chuan ka kap chu ka nghat a. A hnute chu a
kawrhnuai aṭang chuan ka zen lut a, ka ṭham tawn tawn a. Ka dep pah euh euh
reng a. Ka zang pawh chu a rawn khawng ṭha leh tawh kher mai.
Chutia thawm dim thei ang bera kan inkhalh
lai chuan Sangpuii room lamah chuan thil ri deuh sat sat ka hria a, ka’n ngaihchan
deuh hnu chuan a reh leh hmak a. Puipuii erawh chuan eng mah a hre lo a ni ang,
a meng diar diar a, min kuah chawih a, châkna chuan nasa takin a tuam ni hian
ka hre ber. Kei lah chuan min enthlatu awm tlata hriatna ka nei a, ka tha a tho
vak tawh lo. Mahse, a nih tur ang a ni tawh tho tiin thawm dim thei ang ber chuan
a thawmhnaw chu ka phelhsak ta mawlh mawlh a.
Puipuii pawh chuan ka thawmhnaw chu a lo
phelh ve mek a, kan infawp pah deuh reng bawk a. Châkna a sosang nasa tawh bawk
a, thawm pawh duh angin a dim tak tak theih loh. Rizai chuan kan inkhuh a, ka
Bawihtei chungah chuan ka bawk thlawp a.
“Nei nuam pa, min tinuam leh rawh aw? Ka chhu
a hur lutuk, i zang hur kha a mamawh lutuk. Dim miah lovin min dep hrep rawh aw”.
A hnute chu ka hmuam nawk nawk a. Ka lei
tikhawngin a hmurah chuan ka liak nawk nawk a. A chang leh ka seh leh ner ner ṭhin
a, ani nuam ti lutuk chu a tawm chawih chawih a. Ka kut chuan a ka ka hup a, a
meng diar diar a. Hetiang pian nalh leh hmel ṭha, duh ang anga ka han sawisa
thei mai chu mumang te pawh a ang rum rum zawk. Nawmna chanve chauh, mahni lo
inhrawt mial mial ngawt ai thlawt chuan a dan a dang zaih mai alawm ka tirilru
neuh neuh a.
Puipui chuan ka zang chu a lo vuan leh run
tawh, a hum lip zeuh zeuh a. A chhu kotlang te chu a hruttir nawk nawk a. Ka
zang lah a khawng ṭha tawh nasa mai si!
Chutah, ka zang chu a chhu chhungah chuan a
thun lut leh ta zal zal a. Nichina kan tih ai kha chuan tlemin a lut duh deuh
tawh a, a lum lut leh veng veng mai.
Ka zang khawng tak chu Puipuii chhu kuaah
chuan a full pawpin ka nawr lut a, a rawn ip zeuh zeuh a. A lum ham ham bawk si
a, a va han nuam chiai chiai tak em!
Ka la dep phal mai lo. Ka han nawr kual vel
a. A nuam ti lutuk chuan mi rawn kuah nghet sauh sauh a, hnuai lam aṭang chuan
min rawn dep chho euh euh a. A bawp pahnih chu ka mal chungah chuan ka kuai
chho va, a chhu rawn pawng zawng tak chuan a mu a. Ka han dep lut pulh pulh mai
chu a meng phal lo, min kuah chawih chawih a. Rizai chuan a kâ a hnawh a, a
chhu chu a rawn dawrh zual sauh sauh va.
A rawn ip tight leh thut thut ṭhin a, ka zang chu a chep hneh kher mai.
A nal deuh tawh bawk a, dep pawh a nuam tawh ngang mai.
Ka zang mar khawng tak chu Puipuii chhu kuaah
chuan ka dep lut thawih thawih a, min lo ṭham nawk nawk a. A nuam ti lutuk ṭe ngam si lo, au chhuah chak
bawk si han insum vel chuan min tihur zual sauh sauh a. Nuam bawk si, thawm dim
ngai bawk si, inthunun a har ngar ngar hle a ni.
A hnute fawn hlah hlah khawp chuan ka han dep
na ta deuh a. Eng emaw chen ka dep tlum pulh pulh hnu chuan, “Duat, Zanglianpa,
ka zo dawn, rang deuhin dep rawh. Min dim suh. A nuam lutuk. Ka chhu a hur
lutuk. Min dep hrep rawh,” a ti sa sa a. Chu chuan min tiphur lehzual a.
Rintei mutna lam chu ka’n en dek dek a, a lo
inlukhuh daih a. Min en ru a nih ka ring a. Thawm dim a har ve bawk nen, kan ti
ta sa sa ka ti a, thawm dim tho; mahse, dim lutuk tawh lo chuan ka’n dep ta
zawt zawt mai chu a ang hlawi hlawi a. A lei a rawn chhuah a. A lei chu ka lo fawp
mawlh mawlh a. Ka mawngtam chu a rawn ṭham nawk nawk a, a ip tight leh vak a, “Duat,
ka zo,” a rawn ti a.
Kei pawh chuan ka theih ang ang chuan ka han
dep leh pulh pulh a. Ka sa up up a, ka kawng bawr chu a rawn zang deuh huai hian
ka hria. Ka mur sung sung a, ka zang chu a rawn mar lian tulh tulh a. Puipuii
chhu chhungah chuan ka baw chu a chik lut leh ta puat puat a. Kan thaw dun halh
halh a. A samah chuan chulin a sirah chuan ka mu thla a. Kan infawp leh veng
veng a. Inkuah chial chuan kan mu ta hle hle a.
Minute 10 hnu velah chuan, “Ka va insil hmasa
ang a, ka zawh hunah i insil ve mai dawn nia. A ruala kan tih chuan thawm a na
duh em mai,” a ti a. A insil zawh chuan ka va insil ve a.
Ka ban vei lam kham chung chuan lehlam hawiin
a mu a. Keiin kuah pahin a hnung lam aṭang chuan a hnute hum chung chuan ka mu ve
thung a. A chau ve deuh nge ni, rei vak lo hnuah chuan a rawn thaw ri sek sek
a. A sama chul heuh heuh pah chuan ka lam hawi tur chuan ka’n kuai her a. A
chalah fawpin ka kuah a, ani pawh chuan mi rawn kuah ve ta a. Ka muthilh dawn
lai tak chuan Sangpuii chuan aw a thian khar kharh a, zung turin bathroom lam a
pan a; a zun zawh chuan a mu lehnghal mai a. Ka ngaihtuah neuh neuh a. Kan thawn
kha a lo hre ve awm sia, room a inhnaih ropui si ka ti a. Ka vawi khat lennaah
hetiang hian ka che ta hrep sia tiin ka inthiam lo ru angreng hle.
Eng tik lai khan nge ka muhilh ka hre lo, ka
harh leh meuh chuan Puipuii chuan ka bulah tui in tur a lo chhawp a, a lo nui
sen sen a. A va han duhawm chiang tak!
“Duat, i mu tui em? I sil ve ṭhum em?” a ti
a.
“Ka na vekin ka hria. Khaw’ nge i ṭhiante?”
“Thil an thawn dawn a, an chhuak tawh. Rintei
pawh a hna lamah a tlang nghal dawn a ni ang”.
“Nizan kan thawm vel kha an hre hial lo maw?”
ka ti a.
Puipuii chuan, “A ho lutuk! Ka ṭhian ṭhate an
nia, an thuruk pawh ka zêpsak ve fo ṭhin tho alawm,” a ti a. A nui chen chen a.
Ka bianga mi rawn fawh zeuh pah chuan, “Sangpuii
lo nghak law law mai ang aw. A rawn leh har lo ang,” a ti a.
“Duat, lo mu leh lawk la,” ka ti a. Mi rawn
kuah a, kan infawp leh nawk nawk a. Chutih lai tak chuan kawngka a rawn ri rak
a, Sangpuii chu a rawn lut a. Rang deuhin Puipuii chu choka lamah chuan a phei
nghal a. “I va’n rang ve!” a va ti lawng lawng a.
Sangpuii chuan, “Nia, an lo chhuak tur chiah
kan han nang hman a,” a ti a. “In mu tui em? Khaw’ nge Zonuna, a la mu em ni?”
a tih chhunzawm nghal zung zung a.
Kei pawh chu ka tho nalh a, choka lamah chuan
ka phei a. Sangpuii chuan thingpui a lo thli mawlh mawlh a. Eng tin emaw tak min
fiam ka rin tehreng nen, thil dang daih sawiin titi a vawrh a. A fing thiam hle
mai ka ti rilru neuh neuh a. Sangpuii hi Puipuii aiin a khal zawk daih a; mahse,
hmel lamah erawh Puipuii chu ka dah sang zawk.
Ka phone chu a rawn ri ral ral a. Ka’n en
chuan ka nu a lo ni a.
“Bawiha, i tho tawh em?”
“Aw, hei ka tho a, thingpui ka in ang a. Ka
rawn haw hman a ni deuh mai,” ka ti a.
“Ka hnaah kal a ngai sia, ka hna thawhna te’n
mi rawn hruai dawn a. Chahbi ka lo dah ang a, i haw hunah chaw chu lo ei mai
rawh aw. Hei ka siam fel vek a. Haw har lutuk lo la aw”.
“Aw le. Ka haw har lo ang,” tiin phone chu ka
dah a.
Puipuii chuan mi rawn en ha a. “A hna thawhna
lamah a kal dawn a. Chutiang vel chu mi rawn hrilh a,” ka ti a.
“Yes! A va’n tih chi tak!” tiin mi rawn kuah
cheng cheng a...
(Chhunzawm zel tur)
x
No comments:
Post a Comment