NAWHCHIZUAR FAPA: BUNG 13-NA
[Ziaktu: He thawnthu hi WhatsApp group lama an rawn forward a ni a, a ziaktu a inziah lan loh avangin tu ziah nge ka hre lo. Chhiartute zingah a ziaktu hming hria chuan comment lamah rawn dah ula a lawmawm hle ang]
Prologue: Sangtei hian min hmu pangngai ve deuh nge maw ni dawn ni, min ngaina phian a. A chanchin pawh tam tak min hrilh nghe nghe a. Ka inah pawh a rawn leng lut ta zeuh zeuh bawk. Ṭhian ṭha ang tak takin min en ve deuh ni ngei tur a ni. Kan vengah hian mi dang han kawm tur hi ka hre tam lem lo bawk a, eng emaw kawng takah chuan a ṭha phian zawk.
Tlai khat chu a office bang hi kan in lamah chuan a rawng lut kawi hmasa a, “U Zonun, karleh hian thingtlang lamah bial fan a ngai a, mi kalpui hman ang em? Ka kalpui tur te dam lohna avangin an rawn kal thei dawn lo va. Kan tih tur a hautak tham avangin mahni ngawka han kal chi a ni lo chu thuhran ni se, ka huphurh deuh hrim hrim a. Kan pu berin mi dang hruai tur zawng mai rawh, lawmman te pawh kan pe dawn nia a ti a. Han sawm mai tur ka hre si lo va,” a ti a. Kei lah chuan ka lo châk sakhai mai a!
“Chutia nang meuhin kei ve mai mai min sawm te chuan, mih hruai duh tak taka thu a ni mai alawm,” tiin, rang zet hian ka chhang var a...
November thla kar hnihna a rawn her chhuah meuh chuan boruak pawh a vawt deuh var tawh mai. Boruak a vawh tawh nak a laiin ruah a rawn la sur zui! Sur lo mah se, boruak a nuam tawk tawh tho asin le.
Sangtein min sawmna angin thingtlang lama zin tur chuan kan inzui chhuak hnak hnak a. Department motor bolero a rawn keng a. A khalh ṭhang tawh bawk a ni ang, driver hranpa a mamawh lo, ama’n a khalh mai zel. Mahse, “Ka ban ruh hi a nuam zan lo va, kawng a ṭha vak lo bawk nen nangma’n khalh rih mai rawh,” min ti a. A theih ang ang chuan kan han inkhalh chhuak ve ta tawp mai chu a nia.
Rin ai takin a lo lal zek ni tur a ni, kan han kalna hmunah chuan khawtlang mipui eng emaw zatin an lo hmuak a, zirlai naupang te pawh an awm lo awmin parṭhi te an hlan nawk nawk mai. Kei, a ṭawiawmtu leh an hna lam eng mah hre lo pawh hian parṭhi pahnih chu ka awrh ve ngei. Ka hrethiam lo nasas mai si; mahse, Sangtei sawi danin, kal tura an ruat sa kal thei leh ta si lo aiawh ang deuh reuh ka nih tak ber chu. A ṭha phian zawkah ka ngai ta mai. A bodyguard ang deuh reuh hian min hmang a, min hrilh lawk bawk si lo va. Han duh loh ngaihna awm tawh hek lo, mi dang hmuh loh lai hian mi rawn siai zeuh ṭhin a, ka va’n haw mai mai tak! Patling pui pui te chuan biak tumin an bawr deuh laih laih reng a. Ṭhenkhat lahin ka bulah te an rawn sawi thul. Ning tak ka ni, ning tak!
Ka rin loh deuhin zawhna ka dawng ve ta nual mai a. Sangtei lah a buai nasa mai si a. Ka hriat zawng tak a lo ni hlau mai a. Ka theih ang ang chuan an zawhna te chu ka lo chhang ve mawlh mawlh hlawm a. Mahse, a ruk tak chuan ka ning ve khawp mai. Chutia, kan inhrilh lai vel chu Sangtei chuan a lo hmu fuh a, a rukin min lo en reng chu niin, kei lah ka lo buai ve tawh nen, ka lo hmu fuh miah lo lehnghal.
Zanriah ei kham chuan kan thlenna IB tlang lamah chuan kan kal a, ka thawl deuh huai hian ka hria. Ka beisei loh lam takin ka buai ve ta hrep sia, ka phun nuah nuah reng a. Sangtei chuan mi rawn melh zawk a, mi rawn nuih chen chen ṭhin a, eng mah phei chu a sawi chuang lo va.
“Ngawi tlat suh. Lawmman min pek nual a ngai dawn nih hi, a zahthlak bawk si. Min hrilh lawk tal la ṭha tur a nia,” ka ti a.
“Ka ring zo tawk che alawm. I sawi fiah thiam em kha”.
“Hmmm! Ti hian naktuk kan haw thei nghal em ni?” ka ti a.
“Teuh nang aw! Ni thum cham a ngai alawm. Seminar te pawh kan la nei dawn,” a la ti ta deuh deuh.
Room indawt chiahah hian kan awm a. Ka inbual zawh chuan dar 10 a lo ri der tawh mai. Puipuii nen chuan phone-in kan inbia a, min hmuh châk tawh thu te, min ngaih thu te a rawn sawi nasa mai. Kei pawhin dik tak chuan ka ngai ve veng veng mai. Kan inbiak zawh meuh chuan zan dar 11:30 a lo ni der tawh.
Ka mutna tur chu ka siam fel a, ka mu dawn chiah tih chuan Sangtei chuan whatsapp-ah mi rawn text a.
“I mu tawh em? Tu nge i biak em em a, busy ti char char!”
“Tu em em be hran lo ve, ka mu dawn chiah. Eng nge ni ta?”
“Eng mah ni lo ve. I mut theih leh theih loh rawn zawt mai mai che maw le,” a ti a.
“Kei hi chu ka mu thei mai zel, ka ngaihtuahawm loh”.
“Aw le,” tih chauhin mi rawn replay a, kutzungpui ka va thawn leh a. A seen nghal var. Mahse, mi rawn replay tawh lo.
Ka out a, uoutube ka en mai mai a. Text a rawn thleng leh, ka muhil thei lo tih hi a rawn thawn a. Ka va reply nghal vat a.
“Ngati nge, i hlau em ni?”
“Hlauh pawh ka hre chuang lo; mahse, a nuam lo,” a rawn ti a.
“Rawn insawn daih mai rawh”.
“A zahthlak e a! Rawn insawn zawk la, a reh si. Ka thla a ngam chiah lo,” a rawn tih leh a.
“I bula ka mut dawn loh chuan ka rawn insawn peih lo. Ka hah si”.
“I va’n over tak! Rawn phei mai mai teh. Tak takin, ka hlau tak tak a nia,” a rawn ti a.
“A nih kawngka lo hawng rawh. Ka rawn phei ang,” ka ti a.
“Yessshhh!”
Kei pawh chu rang mangkhengin Sangtei Room lamah chuan ka phei nghal a.
A khum bula chair-ah chuan ka’n ṭhu a, “Ti khan muhil la, i muthilh hunah ka phei leh mai ang,” ka’n ti khawmawi a. A nihna takah chuan a bula muta lûk zankhua zak ka châk tak zet.
“Eng nge phei leh kher a ngaihna? Lo mu ve mai rawh. Hei, kan leng tho alawm, over lutuk mai a!”
Phur ru deuh, a langa phur hmel loh tak chuan a bulah chuan ka inthawlh ta than a. Taksa insi lo chuan kan mu dun ta a. Ka ngaihtuahna chu inhre thiam vek tawh tho ang. Mipa fa na na na chu, chutiang hunah chuan, ngaihtuahna a chhungril lo thei tak tak lo.
Sangtei chuan, “Vawiin khan i chau em?” a ti a.
“A chauh thu-ah chuan chau lo ve; mahse, eng mah min hrilh lawk si lo va, a nuam ka ti lo,” ka’n ti deuh hmuk a. Ka ‘game’ ka ‘play’ ṭan nghal der tih a hre thiam lo.
“Ka tihpalh lutuk aw. Khatiang em em khan an lo ngaih hlut vak pawh ka ring lo va. Mahse, i tlin khawp alawm. Hlawh pawh...”
“Hlawh chu ka phut tam ngawt ang,” tiin ka lo pawt chat vat a. A nui hak hak a.
“Boruak hi a vawt ve deuh tawh a nih hi. Ruah rawn sur kher kher khan a tivawt zual,” tiin tactic dang ka’n apply chhunzawm nghal zat a.
“Nia, vawt khawp mai,” a rawn tih takah chuan a ruk takin ka phur leh zual sawt a.
“Bialpa i nei awm tho sia. Hruai la, chance a ṭhat dawn vei nen,” ka’n ti a, a nui hak hak a. Ka game-ah ka hruai lut ṭan der tawh tih ka chiang.
“Chutiangin bialpa hruai tur ka nei hlei nem aahh!”
“Ka awih lo em mai, i nei fer fur zawk ang chu!”
“Awi! Zonunmawi, zak teh. Nang angin ka lerh ve hlei nem!”
“Eng nge ka lerhna?”
Sangtei: I lerh a ni tawp mai. Nichin pawh khan phone i hman char char kha.
Kei: Lerh vang a ni hlei nem, ka bialnu nen kan inbe ringawt alawm.
Sangtei : Hmmpph! Nang pa hi i nasat hmel reuh ka ti.
Kei: Eng vang ngawt chuan maw?
Sangtei: Sawi peih lo.
Kei: I thik em ni?
Sangtei: Thik lo nasa!
Kei: I thik a nih kha.
Sangtei: A vawt, muhil ang, Naktuk hna a tam si. Zingkarah inbuatsaih ka la ngai dawn zui.
Kei: Ka lo kuah lum ang che aw?
“AW” ti lo mah se, “AIH” a tih miah loh avangin ka va ban de de a. Zawimuang chuan ka kuah ta a.
“I bialnu emaw min ti ringawt ang e aw,” a’n tih deuh hlak a; mahse, ka kut chu lak sawn a tum miah lo thung.
Ka ngampa zual sawt a. Chhang lem lovin a lamah chuan ka tawlh hnai hret a. A dulah chuan ka kuah ta a.
A pian a nalh bawk a, a kawr chhanah pawh a dul vel chu khawih a nuam khawp mai. Zawi te te chuan ka chul delh delh a, eng mah a sawisel lem lo. A dawh tawp a, hria ang pawhin a awm meuh lo.
Zawi te chuan a beng bulah, “I va’n lum nuam!” ka’n ti sa sa a. A nui seih a, ka kuah uar telh telh. Ka kut pawh a hlei ṭan ta viau.
A hnute chu khawih ka’n tum thuak thuak a; mahse, a kut chuan a lo dang zel a. Beidawng duh lova ka tum tak fo avang chuan, a mawiah a ṭang der hmasa ve hrim hrim nge, a dang peih tawh lo nge, nuam a ti ṭan tawh zawk, a dawh ta hle hle a.
A kawr chhanah chuan a hnute chu ka’n ṭham nawk nawk a. Ani pawh a thaw ta hak hak a.
Zawi muang chuan a khabeah dawnin ka’n kuai a, ka lam ka’n hawitir a. A hmai a sen ṭawn ṭawn danah a zam hle tih ka hre thei. A hmui chu ka’n fawp zeuh va, a chhip chawi chawi mai. Zawite chuan ka fawp dek dek reng a, ka duhthawh telh telh a. Min chhang let lem lo va; mahse, min dang chuang lo bawk.
Chutia ka fawh char char takah chuan mi rawn chhang let ve ṭan ta a. Mahse, a zei lem lo. Kan inkeih mawlh mawlh a. Kan duhthawh dun ta hle mai. A taksa pumpui chu ka chul kual thuak thuak pah deuh reng bawk a. Châkna chuan a bual à ṭan mek tih ka hre thei.
A beng bulah chuan, “Ka lu ang che aw?” ka’n ti se se a. A remti tih lantir nan a lu bu nghauh va.
“Mahse, ka la virgin a nia aw,” a rawn ti hlawl mai a!
Ka fawp duhthawh telh telh a. A hnute kawh lah mai chu ka ṭham nawk nawk a. A zauthau ve tawh hle.
Ka thawmhnaw chu ka phelh vek a. A hmui sexy tawkah chuan ka fawp leh nghal mawlh mawlh a. Sangtei thawmhnaw pawh chu ka phelhsak a. Ka phelsak lai vel chuan a zak leh lai chu a kimki vei chawih chawih a. Mahse, inlûk chu a chak ve ngang a ni ang, a ṭang buai aih lo.
A kawr ka’n phelh zo a, a taksa chu a lang chiang ta hle mai a. Hnute lian lutuk lo, no nalh lutuk mai chu mawi tak a ni! A hnute hmur sen no chek mai chu ka fawp dek dek a. Ka lei chuan ka liak kual nawk nawk bawk a. Nuam a va han ti tak em! A thaw kawk kawk a, a hmui chu a pet sawi nawk nawk a.
A taksa mawi lutuk mai, mam han mai chu duhthawh tak chuan ka chul kual heuh heuh va. A mal mum nalh tak pahnih kara tuma la tih hmelhem loh, thianghlimna bupui pawng nalh tak mai chuan mit a la ngei mai. Ka kut chuan ka han tuai thuak thuak a, a bawp te chu ka chul kual ruai ruai a. Ka zang lah chu a khawng nasa tawh mai si!
Ka zang khawng mar ut chuan a bawp vel chu ka nawktir nawk nawk a. A kut chu la-in ka zang chu ka humtir a. A ni lah chu la virgnin tih takah a hum tawp ringawt a, na deuhin a’n hmer a, a’n thlah dul leh deuh ringawt a. Chu bak chu tih ngaihna dang a hre lo.
“Hrawt rawh,” ka’n ti thawr a; mahse, a la hrawt nuam thiam lo ve khawp mai.
Keimah zawk chuan ka hrawt ta nawk nawk a. Chutih pah chuan a hnute chu ka hne pah reng bawk a. A va han nuam tak em!
A chhu ka han khawih fuh chiah chu a ip chawih a, a lo tui ve pur mai a.
“I va han nalh chiang tak em! I duhawm lutuk. I hnute a nalh si. I chhu a mawi bawk si,” ka timawlh mawlh a. Ani chu zah hmel deuhin a maimitchhing tlat a, ṭawng pawh a ṭawng ngam lo.
“Mawng khal ṭha em em nu, ka dep i duh em?”
“Ummm, min lu rawh. Ka châk lutuk!” a rawn ti tham ṭiak a.
A chungah chuan bawkin a chhu kotlang chu ka zang chuan ka’n nawktir thuak thuak a. Thun chiah si lovin a mawn te chu ka zang fuk khawng luah hmang chuan ka’n nawr nawk nawk a. Nuam a va han ti tak!
“Thun tawh rawh. Ka châk tawh lutuk. A na ang em?” a ti ta nawk nawk a.
A hmuiah chuan duhthawh tak chuan ka fawp dawk dawk a. Ani pawh chuan mi chhang let duhthawh tawh ngang mai. Nghet tak chuan mi rawn kuah a, “Awi! Ka châk tawh lutuk, ka za vek tawh. Thun tawh mai rawh,” a ti leh mawlh mawlh a. Kei lah chuan thun mai ka la duh lo nasa!
A kap zawnah chuan kun hniamin a chhu chu ka fawhsak ṭan ta a. A nuam ti lutuk chu a au deuh ṭhawt ṭhawt a, a eu ngawng ngawng a, a khur ta der der a. A chhu aṭang chuan tuihnang a rawn luang chhuak ngiai ngiai a, a zo tih ka hre thei mai.
A bulah chuan ka mu chho leh a. Ka zang chu ka hrawt nawk nawk a. Fawhtir ka tum a; mahse, a ti ṭha duh chiah lo. Vawi hnih vel chu a hmuam ve puk, puk a, a la zei lo em zui! A nuam thoi nachungin a na lek lek. Uar zetin a hmuh lai chuan ka zang chu ka hrawt ta zawt zawt a.
“Rawn thun ta che,” a ti a.
Ka hrawt rang telh telh a. Ka baw chu a rawn chik chhuak ta puat puat a. A nuam ngei mai!
A bulah chuan ka mu thla hnawk a. “Ka zo, a nuam lutuk!” tiin a hmui sen vam ham maiah chuan ka fawp dawk dawk a.
“I thun dawn lo em ni?” a’n ti leh hram a.
“I la châk em ni?”
“Immm, châk e. I va’n nei lian em em!” tih pah chuan ka zang chu a man a, a hum lum vang vang a. Inkuah rial chung chuan kan infawp vawng vawng a.
“Sangte, ka lu châk lutuk che! Ka châkzia chu i hre thiam pha lo hial zawk ang! Nang paw’n i châk ve tho chuan ka hria,” ka’n ti dam dap a. Eng mah sawi lo chuan mi rawn en há ringawt a.
“I la virgin si a, ka thun thei thlawt lo alawm!”
“Engati nge?”
“Zep lovah chuan maw, hmeichhi hi ka lu ve nual tawh. Mahse, virgin tawh lo vek an ni. Nang chu i la virgin a. I pasal tana i hlan theih thil hlu ber chu i thianghlimna hi a ni. Chu chu kei chuan ka tih chhiatsak thei lo che a ni. Mi dang bulah i lo inphal leh tho pawh a ni thei; mahse, kei chuan ka khawih chhe thei lo che. Virgin hi ka zah a, ka ngaihlu takzet a ni. Virgin tawh lo han ni ngat la chu ka lu nasa viau ang che! Chuan, ka nupui han ni phei la chu, i virgin hi ka hawnsak ngei awm si che a,” ka’n ti dam dap a.
Mi rawn melh kar a, a mit aṭang chuan a mittui a rawn parawl ta ṭiam ṭiam a. Mi rawn kuah chawt a, duhthawh zet hian mi rawn fawp mawlh mawlh a.
“Ka lawm e aw. Mipa te hi nangmah ang vek hi ni sela chuan a nuam ngawt ang,” a rawn ti chhuak hlawl a.
“Ka fel bik lo. Virgin tawh lo la chu e, zanin hian ka lu nasa ngawt ang che!”
Min kuah nghet zual sawt a. Ruak veka inkuah rial chung chuan kan muhil dun ta a.
Ka mu tui lai chu eng emaw hian min tiharh zawk a. Sangtei chuan ka zang chu a lo hrawt zawt zawt chu niin!
Ka zang chu ka muthilh hlan chuan a lo khawng ve hrim hrim nge, Sangtei zawk chuan a sawngbawl khawg ka hre lo, ka zang chu chhu lûk châk khawng dik tak mai hian a lo khawng mar leh ut tawh hi a lo ni a!
Sangtei chuan ka zang chu a thiam ang anga hrawtin, a châng leh a hmuam leh vel puk puk ṭhin a. Ka la muhil turah a ngai a ni ngei ang. Engtin nge a tih zel dawn tih ka hriat châk avangin ka muhil der chhunzawm ta zawk a.
Ka zang chu a hrawt nawk nawk a, a tih nal nan ti ni àwm fahranin a han hmuah leh puk puk ṭhin a. Chawlh pahin na vak lo hian mi rawn sawi leh nawk nawk ṭhin a, kei lah ka muhil tui ‘der’ tulh tulh a!
Nakinah chuan min kapkalak a, mi si chiah si lovin ka chungah chuan a ṭhu tung a. Ka zang chu a lip a, a chhu kuaa thun tum chuan a bei ta a.
A lut hleithei lo a, a châk vang nge a na a tih vang zawk ni dawh ni a, a si leh sap sap ṭhin.
Min sawi nawk nawk pah chuan, “Harh teh, ka châk a nia. Inlûk ka châk tak zet!” a rawn ti leh ṭhin. Kei lah ka lo muhil der lui tlat a.
A tawpa tawpah chuan a chhu kuaah chuan ka zang chu a thun thei ta a. Muangchangin a ṭhut riai riai a, na a ti deuh nge maw ni dawn ni, a phawi leh zawk ṭhin a. Chuti chuan vawi thum emaw lai chu a ti hman nghe nghe.
Meng ru diar diar chungin ka’n en a. Maimitchhing chungin a hnute te chu a lo ṭham nawk nawk a, a hmui te chu a pet fan fan bawk a. Ka zang lah a khawng mar ngang mai!
Thun tlum tum chuan a han ṭhut lut leh riai riai a, a chawl det a. A thaw leh hawk ṭhin a. A châknain a hneh ngang a ni ang, a tawpa tawpah chuan a rawn ṭhut tlum vek ta nge nge a. A’n nghak leh deuh vang vang a, a su ta euh euh va. A va’n zei lo ve chiang tak! Mahse, virgin chhu tih takah a tight ṭha bawk a, a nei sa hem hem mai bawk si a, nuam tak a ni!
A chhu kuaa ka zang vuah run chung chuan ka chungah a rawn bawk a. Ka hmuiah chuan a rawn fawp nawk nawk a. Chutah zet chuan muthilh der theih a ni tawh bik lo.
Pawi ti tak tak ni àwm takin, “Sangte, engati nge?” ka’n tikual vel a.
“Ka châk alawm. A châk tawk lekin min siam a, pawi ti lo mai rawh,” a ti a.
Kei pawh chu ka insum duh tawh bik lo va. Hnuai lam aṭang chuan ka dep chho nghal zeuh zeuh va. Ná a la tih deuh avang chuan ka la dep rang ngam lo.
Chutia rei vang lo ka chho dep hnu chuan ka zang chu ka phawi a, zangthalin ka muttir ta a. Ka zang leh a chhu biang velah chuan thisen a lo kai deuh ṭhat a. “I la virgin tak tak a ni maw?” ka’n ti sap a. A lu chu a bu nghat a.
A bawp chu kuai kakin, ka zang chu zawimuang chuan a chhu-ah chuan ka thun lut leh riai riai a. Tlema a lo nal ve deuh tawh avang chuan a lut tlum leh mai a. Muangchang chuan ka dep ṭan leh riai riai a. Sangtei nuam ti chu a chhing diar diar a, a si hlap hlap a.
“A nuam lutuk. Ka taksa a za chhuak vek!” a rawn ti chhawk hlawl a.
Ka dep rang ta tulh tulh a. Tunah zet chuan nuam a ti tawh bawk a, na lam reng reng a hre chang tawh lo a. Ka’n dep lut tak tak mai chu a au ṭhawt ṭhawt thei maw le!
Kan thaw dun halh halh a, ka zang ka phawi ang tih hlau ni àwkm takin nghet tawkin min kuah a. Kei lahin thawhsan phal lo tih hriat takin ka dep rang tulh tulh a. Nuam kan va han ti dun tak em!
“Awi! A nuam lutuk! Dep zawt zawt rawh. Ka chhu a za nuam lutuk. Awi! Inlûk hi hetiang em em hian a lo nuam a ni maw! Min lu ziah rawh aw,” a ti mawlh mawlh a.
A chhu dep zawt zawt pah chuan a hnute chu ka pet fan dawr dawr a. A beng bulah chuan, “Chhu vum nu, i chhu a va’n hur ve! Ka dep hrep dawn. Ka lu tlaivar dawn che, mawng lian nu,” ka’n ti a. Chu chuan a tiphur tulh tulh a. Min kuah chawih chawih a, ka dep rang tulh tulh bawk a. Nuam tak a ni!
Ka zo dawn hnaia ka hriat avang chuan ka chawl a, phawi chuang lem lovin a chhu-ah chuan ka zang chu ka thun a. Chutai ka chawlh lai chuan a chhu chu a ip zeuh zeuh va, chu chuan ka zang chu a fawh hian a fawp kawk kawk ni ber hian ka hria.
“A nuam lutuk!” a rawn ti nawk nawk a, chu chuan min tih phur em avangin uar tawkin ka dep tlir leh tak tak mai chu a au ṭhawt ṭhawt a, a zo leh der mai a.
Kei pawh ka kawng bawr chu a rawn mur deuh chuai chuai a. Ka’n dep rang lehzual tak tak mai chu a rik hian a ri chawk chawk a.
“Ka zo,” tih leh a chhu kuaa ka baw pik luhtir chu ka rual a. A au ṭhawt a, “Awi! A nuam lutuk!” tiin mi rawn kuah chawih a. Chawl mai lovin rei vak lo chu ka’n dep zui zawt zawt a.
A chunga bawk hnawp chung chuan, “Nnuam i ti em?” ka ti a.
“Ummm, a nuam lutuk! I va’n zei em em!”
“Nakinah kha aia nuamin ka la ti leh dawn che a nia,” ka ti a. A nui sen sen a.
In sil turin bathroom-ah kan kut a. Kan insil zawh chuan sana ka’n en a, zing lam dar 2:30 a lo ni der tawh. Inkuah rial chuan kan muhil leh ta a.
[chhunzawm zel tur]
Casino of Chance Casino Review 2021 - 나비효과.com
ReplyDeleteCasino 바카라사이트 of Chance Casino is 토토 licensed in Costa Rica and is one of the best casinos owned by the company. Players can get a หาเงินออนไลน์ great welcome 출장안마 bonus and ventureberg.com/ Rating: 4.5 · Review by Casino.in