Tuesday, February 6, 2024

AN NUFAIN MIN ṬAWM: BUNG 7-na

AN NUFAIN MIN ṬAWM

[Author: Unknown]
=============
Bung 7-na
=============
Prelude: Rang lutukin a hawi sawn vat a. Ka kuai her a, ka fawp nawn leh a.
 
A hawi sawn leh a, “Ihhh… U Tluang, ka duh lo,” tih pahin, min nam sawn a tum a. Ka kuah nghet sauh va, ka fawp lui zel a. A ṭang nep tial tial a, ka fawp uar sauh sauh va. Nakinah chuan a tha a thlah a, ka nghawngah kuahin min fawp let ve ta a. A va han nuam tak!
 
A heh te chu petin, kan inkeih ngawng ngawng a. Kan lei te chuan kan inhawl tawn tàwn tàwn a. Kan infawp uar tulh tulh a, ka châkna a sosang tial tial a. A hnute khawih ka’n tum a, ka kut chu a lo man chat a. Tha tawp chhuahin a kawr nghawngah chuan ka zen lût lui a. A bra keu kauvin a hnute chu ka’n hum chat a. Nula hnute nge nge, a nu hnute lakah chuan a dang zar mai.
 
Mali chu duhtawh taka fawp pahin a hnute chu ka ṭham bawrh bawrh a. Nuam a tiin a châkna a chhuak ve tho tih hriat takin a thaw ham ham a. A nghawngah te, a bengah te fawp kualin a hnute hmur ka hmet hrual ner ner pah reng bawk a. Nakinah chuan ka kut chu a âwm bawr aṭang chuan la chhuakin, a kawr chu a hnute chung thleng ka hlim chho va. A hnute ka khalh kual leh hlek hnuah a dul lamah ka zut thla a, a hnuailam zen thlâk zel ka tum chu a phal lovin ka kut chu a man bet chawt a.
 
“Khawngaih takin min ti lui suh. Duhtawk tawh ang…”
=============
A aw chu a khur dar dar a, a thâm vei ṭiak bawk.
 
Kei mipa fa hi chhu lûk châkin ka zang a fuk laklawh tawh a, chuti maia tawpsan ka tum lo. Mahse, ka nawr luih chuan ka ti suakbak ang tih ka hria a, zaidawh taka ama’n a duh hun nghah a ngai tih ka hria. A virgin tawh loh avangin a châkna a chhuak ve ngei ngei dawn a, a insûm reng thei bik dawn lo; lu tur chuan nghah theih chiah ka mamawh.
 
“Aw le, i duh loh tlat chuan ka ti lui lo ang che,” tih pahin ka kut chu a hnute lamah bawk a ṭuan leh a. Lungchim zeta fawp chungin leiah chuan ka kuai mu a, a chungah ka bawk ta a.
 
A thawmhnaw chhanah chuan, fawh reng pahin, a chhu zawn chu ka dep ta auh auh va. Chutia ka zang khawng lian ṭha tak maiin a han do run a, a han nawr a han nawr takah chuan, thawmhnaw chhan mah ni se, a ti phur zual ve sauh ni ngei tur a ni, min fawp lêt uar sawt tâk tâk hle.
 
A taksa awm dan aṭangin leh, a thâwk dan aṭangin, a châkna a chhuak nasa ve hle tawh tih ka hria a. A kekawr chu phelh ka tum leh chhin ta a.
 
“U Tluang, khawngaihin, khawngaih takin…” tih pahin ka kut chu a vuan bet leh ta chat a. Mahse, a hma ai chuan mi hmer na tawh lo, a lo dal satliah ve lek ang chauh a ni tawh.
 
“Mali, i duh loh chuan ka ti lui miah lo ang che, hlauthawng reng reng suh. Inlûk kher loh paw’n a vawrtawp a thlen theih alawm. I duh loh ṭalh chuan ka thun lui miah lo ang. Kan inhrawt tawnsak ringawt dawn alawm,” tih pahin a kekawr chu ka pawt thla a, a ṭang buai eih lo.
 
A kekawr chu a khup thleng chauh ka pawt thla a, a ngaihṭhat zual nan a kekawrte erawh ka hlip tel ve duh lo. Ka boxer erawh ka kerek thlengin ka pawt thla nghal thung a, kekawrte ka ha ve lo.
 
Mali chungah chuan ka bawk ṭha leh ta. Ruak deuhthaw tih theih kan nih tawh avangin, chutia kan pangti a han innawk ta chu a va han nuam tak! Lûk ngei ka tum nghet tlat a; mahse, hmanhmawh taka nawr luih chi a ni lo tih ka hria.
 
A chunga bawk chung chuan ka’n fawp leh tawn tawn rih phawt a. A châng leh a hnute hmur te chu ka seh ner ner bawk a. Mali nuam ti chu a thaw a rang hle a, a rum vei nghat nghat a. ‘Stage’ thar thlen a hun tih ka hre nghal a.
 
Ka kuta innem kang deuh chungin, a hnute fawh pah chuan ka zang khawng fuk lungrun tawh tak mai chu, a malpui chîptirin a kekawrte chhanah a chhu zawn velah chuan ka dep lip ta pulh pulh a. Mali chuan inlûk a châk ve tawh tak zet a. A rum ngher ngher a, a thaw ham ham a. Ka sam te chu a kêk châwt châwt a, ka hnungzâng te chu a ham leh ngawr ngawr ṭhin bawk. Mahse, a kekawrte phelh tura min la tih loh avangin nawr vut vut chi erawh a la ni lo.
 
Kan han inkhalh leh fe a; mahse, inlûk chu a la duh chiah lo niin ka hria a. Khua a tlai zel si a, ka hmanhmawh riltu ta deuh a. Nakin deuhah chuan a kekawrte chu phelh ka tum ta a.
 
“Ti lo ang aw, khawngaihin. Inngaizawng pawh kan ni si lo. Mipa chu in tih tawh chu a hnuah inhmusit zel,” tih pahin, chêt lak ngaihna awm lovin nghet takin min kuah bet ta tlat a.
 
“Mali, ka duh che. Ka duat dawn che alawm,” tih pahin a kekawrte chhanah bawk chuan ka dep leh a.
 
“Ka fawhsak ang che aw?”
 
Mali chuan rang fahranin, “Ka duh teuh lo mai a!” a ti a.
 
“Tih i duh bawk si lo va, fawhsak che tal hi chu i phal tur a ni,” tiin ṭan ka khawh ve ta thung a.
 
A kekawrte chu phelh ka tum lui leh a, a’n duh lo viau ná a, a ṭan dan erawh tha tawpa ṭang a ni tawh lo.
 
“Khati khan lo hup ṭut ṭut suh. Ka ti dawn lo che. Kan fawhsak che ang a, ka hrawtsak che ang a, nang paw’n min fawhsakin min hrawt tlâksak ang. Chu chu inlu a ni lo,” ka ti a. A kekawrte chu a khûp thleng bawk ka’n pawt thla a. A ṭang buai tawh eih lo. Mahse, rang lutukin a kap chu a hup nghal vat thung.
 
A bawp chu ka’n keu kâk deuh a, a kekawr leh kekawrte chu ka phelh ta vek a. Kâk tawkin ka muttir, a chhu chu a la hup ta ngar ngar a; a maimitchhing tlat bawk.
 
A chhu zawnah chuan ka’n ṭhingṭhi rup a, a kut chu la sawnin a chhu biang chu ka’n liak chhuak hmasa vek a.
 
“Awi! A nuam lutuk!”
 
Chu chuan min tiphur zual sauh va. A màwn chu ka liak hlep hlep a, a chhu biang te chu ka liak kual pah deuh reng bawk a. Ka lû-ah chuan vuanin a er tàn tàn a, a thaw halh halh a. A chhu chu theihpatawpin a rawn tipoh tarh tarh a; mahse, a chhu chhungah chuan ka lei ka la thun duh lo, hrem deuh rih a ngai tlat.
 
A màwn bawk chu ka liahsak leh hlep hlep a, a chhu biang chu ka liak kual pah reng bawk a. Mali chuan chu ringawt chu a duhtawk zo tawh lo. A chhu chu a rawn tipoh a, ka lei awmna zawn apiangah chuan a chhu kua chu a rawn tawktarh kual ta a. Tunah chuan ‘stage thar’ kai a hun leh ta tih ka hre thiam mai a. Ka’n chawl deuh dat a, ka lei chu ka tizum titih a, a chhu kua-ah chuan a thûk thei ang berin ka’n nawr lût ta a.
 
Mali chu a thaw kâwk a, a taksa pum chu a khur der der a; a vawrtawp a thleng emaw ka ti hial!
 
Rei vak lo ka lei hmanga ka ‘lûk’ hnu chuan, a chhu chu ka kut veilamin ka’n phen a, ka kutzunglai chu fawp huhin ka thun ta riai riai a. A îp chawih chawih a, a thaw kâwk kâwk a. “Awi! Ka chhu, a za nuam lutuk!” a ti deuh sek bawk a.
 
Ka kuta lûk pah chuan a màwn chu ka liak pah reng a; a châng leh ka nuaisak nawk nawk bawk a. Ka lei thap, lum leh khawng ṭha ve tak hmang chuan a chhu kua te chu ka ‘lu’ zawt zawt a. Tunah zet chuan mi hur ṭe tak tein a ṭe ta.
 
“Awi! A nuam! Ka chhu! Ka chhu a za nuam! Awii! Ahhhh… Immmm… Shhhh…”
 
Mali nuam tuar thawm chu a ngaihnawm tak zet. Tin, a nuam ti hmel chu hmuhnawm a tling bawk. Tunah chuan ‘stage thar’-ah a pakai leh ngam tawh tih ka hria a. A chungah chuan ka bawk, a malpui chîptirin a kap kârah chuan ka zang ka thun a. A chhu nawk thei ngei turin ka dep ta pulh pulh a. Aw! Chu ringawt pawh chu a va han nuam tak! A aia nuam chu a chhunga thun chiah a ni hialin ka ring!
 
Mahse, Mali fakawmna em em chu, khati khawp khan ka khàl hur tawh chung paw’n, a châkna aiin a chhia leh ṭha hriatna a la chak zawk cheu chu a ni!
 
Chutia a chunga ka bawh a, a malpui inkara a chhu nawk thei ngei tura ka zang ka chehtira ka dep takah chuan, nuam a tihna khawvel aṭanga rawn harh chhuakin, “U Tluang, min ti dawn em ni? Mawh? Min lu suh aw? Mawh? Khawngaihin min lu suh aw?” a la ti tham ṭiak thei nia!
 
Insûm thei ka ni tawh lo, ka thun ngei ngei a ngai tawh. Mali pawh chuan a duh ve tho; mahse, inngaizawng kan nih loh avangin a zahawmna humhim duh vangin a mawiah a la ṭang ve mai mai chauh a ni.
 
“Mali, ka thun dawn aw? Ka insum thei tawh ngang lo! Ka thun dawn aw? Ka lu châk lutuk che. I chhu-ah hian ka zang hi thun tlum vek a, dep pulh pulh che ka châk lutuk!” ka ti a. Aw a ti lo va, aih pawh a ti hek lo.
 
Ka’n insiam rem a, a mal chu ka khûp hmangin ka’n nawr dawrh suah a. “U Tluang, min hmuhsit phah suh aw? Mawh, min hmuhsit phah miah suh aw?” a ti thâm ṭiak a.
 
“Ka duh che. Ka duh lutuk che. Ka hmusit ngai lo ang che.”
 
A chhu chu ka’n phen a, ka zang liklu chu thun ka’n tum a. A chhu chu a kawi chiau pur tawh nàngin zuk han leng ṭha lo va!
 
A virgin tawh lo; mahse, mipa pakhatin vawi hnih emaw vel bâk a la lu lo ang tih ka chiang ngam sak. Tight tak a ni, tight nuam tak!
 
Ka zang chu zawitein ka nawr lût ta riai riai a.
 
“A nahhhh! Phawi leh lawk teh!” a ti a, na a tih vangin ka hnung chu a ṭham tawn tawn a. Mahse, phawi lovin muang changing ka dep tlum zel a, a tawpah chuan ka zang chu a chhu-ah chuan ka dep tlum ta vek a. A tight ṭha si, a sa ṭha bawk si, a va han nei nuam chiangkuang tak! Chhu ka lûk tawh zawng zawngah a la nuam ber ka ti ngam sak.
 
Mali na ti chu a er vei ngang ngang a, a maimitchhing a, a heh a pet a, a thle tawn sek a. Ka zang chu a chhu kuaa dep tlum vek chung chuan a hmuiah ka fawp a, a hnute te chu ka khalin ka fawp pah a, a hmur te chu ka fawp a, ka liak a, ka ser ner ner bawk a. Minute hnih vel zet chutia ka khalh ‘hot’ leh hnuah chuan ka dep ṭan ngam ta chauh a.
 
Lui kam sirah mai kan awm ka tih tawh kha, tlema a lung hmun ro lai deuhah meipui kan chhep a, keini chu a lei seh, a ṭiau dup chinah kan inlu a. Venthawn tur tu mah an awm lo va, kan thawm hre phâk tur emaw, min rawn phâwk thut tur emaw lah an awm hek lo. Kan chettlatna lah chu, khum dup nuam chi ni lo mah se, balu ṭiau vut a nih avangin han intihnat palh a hlauhawm si loh.
 
Chung zawng zawng bakah chuan, darkar chanve chuang zet chhu lûk châk tâwka zang lo khawng fuk lungrun luah tawh ka ni bawk si a, Mali chhu ka’n dep tak tak chu a rik hian a ri thlawrh thlawrh a, a ri thlup thlup a; a ri chawk chawk a ni ber e.
 
Mali nuam ti lutuk chuan a bawpin ka kawngah nghet takin a kherh a, ka hnungzâng te, ka bân te, ka sam te chu a chûl kual ruai a, a chang leh a ṭe hawm hawm thul. Kei lahin ka dep siah siah mai bawk si a, hetiang reng renga inlûk nuam ka tih hi ka la hre lo.
 
Chutia ‘missionary position’ ringawta inlûk chu a uiawm ka tih em avangin ka ṭhingṭhi a, ka koki-ah Mali ke chu ka hlâng a, a malpui vuanin theihpalingkawh tak meuh meuhin ka’n dep leh ta tak tak a! A rik hian a ri thlawrh thlawrh mai a ni.
 
Mali nuam ti lutuk chu a ṭap emaw tih mai tur khawpin a ṭe ruai mai a. Chutia ka dep pawp pawp pah chuan, a kawr chu hlimin a bra chu ka tawm chho va, a hnute chu duhtawka khalin ka’n hrawm nawk nawk a. A hnute hmur te chu ka tuai a, ka hrual thul. Ka zang lah chu a chhu-ah a lût ri chuk chuk mai bawk a. Nuam tak hi a ni, nuam tak!
 
Nakin deuhah chuan ka zang chu ka phawi a, ka bungbuttir a, a kawngah vuanin ka’n dep leh ta tak tak a, a rik hian a ri thlawrh thlawrh a. Mahse, amah Mali ber chuan, a nu ang thovin, a bungbua inlûk chu nuam a ti tlat lo va, a zangthal zawng bawk chuan kan ti leh ta a.
 
A kâk thei ang berin ka dawrhtir suah a, ka zang bul rat rat thleng tlum pawk pawkin ka’n dep leh ta tak tak a. Mali nuam ti chu a sarak hi a ni ber e.
 
Chutia duhtawk tak meuh meuha han dep tâkah chuan ka tlin reng ta bik lo va, ka zang chu a rawn mar ut ut a, Mali chhu chhungah chuan ka baw tam tawk chu a chik lut ta puat puat a. Kan pahnih chuan kan thaw hlawi hlawi a.
 
Ka zang chu ka phawi a, Mali sirah chuan ka let a, ka mu vang vang a; Mali pawh chu a mu hle hle a. Ka thaw hah a ziaawm deuh hnu chuan, “I zo ve hman em?” ka ti a. “Aih, zo hman lo; mahse, a pawi lo, kha aia nuam kha ka la tawng ngai chuang lo,” a ti a. Min en a, min nuih sen sen a. A mitah chuan hmangaihna ka hmu hialin ka hria!
 
Ka zo lo ti mah se, khua a thim ṭan titih tawh si a, han hrawtsak hman a ni tawh lo. Kan mei chhem lah chu kan inlûk hlanin a lo mit ṭhuap tawh lehnghal!
 
“Chakai vai chho thuai thuai ila, vau tuikhurah insil fai pahin ka lu leh mai ang che,” ti rilru chungin, “A va zia lo ve! Ka lo hmanhmawh deuh a nih chu a. Eng pawh ni se, khua a thim chhiat tak tak hmain i kal phawt ang. Chakai an lo kal bo tam hman ang,” ka ti a. Lui dung chu kan zawh chho ta a.
 
Kan vannei a, rin ai daihin chakai chu a lo tam phian a, kan rût chho mawlh mawlh hi a ni deuh ber. Mali phei chuan, “A va’n nuam tak! Kan man hnem e! A va’n tam em em!” a ti chhen a. Kei pawh Mali ka lu hlawhtling bawk a, kan chakai meichher chhit-ah kan hlawhtling bawk a, nuam hi ka ti veng veng mai a ni.
 
Aibuh kan chahna hmasa ber kan thlen chuan, kan ai-ip ken chu a chanve dawn lai a khat hman a, rit ve nelh nawlh tak a ni; Mali phei chuan a chawi zo ṭha mang lo.
 
Tuikhur kan thleng a, “Insil fai thuak thuak ang. Chakai chil phuan hi huat ve theih a ni a, kan thak vak zel,” ka ti a.
 
Kan insil fai thuak thuak hnu chuan a, tuikhur bul maia lungpher hlai ṭha angreng takah chuan kan ṭhu chawl a. Thla a chhuak tawh a, a raipuar dul vei luah tawh; a bial nan zan tam a ngai tawh lo ang.
 
Inngheng rialin kan ṭhu a, ngawi rengin thla chu kan thlir dun voh voh a. Meizial ka ṭan a, ka’n pak khu talh talh a. Nun hi a va han hahdamin a va han nuam tak!
 
Mali chu ka kuah a, ani chu ka âwmah a bei thlap a.
 
“Nichin khan nuam i ti em?”
 
Chutia han zawh thut chu a lai ve deuh a ni ang, ka kawrkilh pakhat chu khawih niap niap pahin, “Ummm, mahse....” a ti sap a.
 
“E’nge ‘mahse’? I zawh ve hman loh vang kha em ni?”
 
A lû chu ka darah a nghat a, ka kawrkilh bawk chu la khawih niap niap pah chuan, “Engtin nge min ngaih? Easy min ti awm! Min hmuhsit phah suh aw? U Tluang, tu mah hrilh suh aw, khawngaihin?” a ti thawp sat a.
 
“Mali, chutiang mi ka ni lo, ka hmuhsit phah reng reng lo che. Kei chuan ka duh phah sawt zawk che,” ka ti a.
 
A lû chu a rawn kàn a, ka mitah tak mi rawn en kalh a, a nui seih a, ka âwmah chuan a bei thlawp a.
 
“Ka lawm e, kei paw’n ka duh che alawm,” a ti a. Ka kawrkilh ni lovin ka dul leh malpui vel chu a chûl heuh heuh a. Mipa ṭhenkhat hi chuan ṭhiante bulah ‘luck’ nih duh vangin an hmeichhe mutpui tawh han sawi vel thawr thawr hi nuam an ti; mahse, kei chu chutiang mipa chu ka ni ve lo.
 
Chutia ka malpui vel a chûl heuh heuh takah chuan ka châkna chu a rawn chhuak leh ṭan ta mai a; thlâm thlen hmaa vawi khat lûk leh a, a vawrtawp thlentir ve ngei ka tum ruh em vang pawh a ni mahna. A khabeah dawmin ka’n kuai dak deuh a, hnai set sawta enin, “Mali, ka hmagaih che,” ka’n ti thawr a!
 
A nihna takah chuan ka hmangaih tak tak paw’n ka hre chiah lo. Eng vanga sawi ringawt nge ka nih pawh ka hre chuang lo. A hun leh hmun bakah a boruakin a zir vel vei vek vang a ni berin ka hria.
 
A hmuiah chuan dim tak leh lungchim takin ka’n fawp vawng vawng a. Mali chu a meng ngam lo nge a meng phal lo, a maimitchhing a, a rum ngher ngher a. Tunah chuan duh loh emaw, han ṭan deuh emaw a awm tawh lo, duhthawh takin min lo fawp lêt ve nghal mawlh mawlh mai a ni.
 
Duhthawh taka han infawh chuan, kut hian a hna tur hi ‘automatic’ hian a lo thawk ve mai; hei hi thil mak ve tak chu a ni.
 
Chutia induh tawn taka kan han infawh chuan, a kawr âwmah ka kut chu zen lutin a hnute chu ka’n khal vel a. Phuartu awm chu a buaithlak ka tih avangin a hnung lamah ka zen phei a, a bra hrenna chu kan phelh a. A kawr ka hlim a, lei inhawl tawn nawk nawk chunga infawh pah chuan a hnute hmur chu ka khal ta niap niap a.
 
Kâr lovah Mali chu a thaw a rang ta hle a, a rum dan vel pawh a ‘sexy’ tawh hle. Nichina kan inlûk khan a lo kham lo hle pawh a ni mahna.
 
Ka kekawr leh kekawrte chu a rualin ka khûp thleng ka pawt thla a, Mali kut chu ka la a, ka zang khawng kawh leh luah tawh chu ka humtir a. Tunah chuan kan inkarah inzah ṭit ṭetna a awm tawh lo bawk a, chutia ka zang ka’n humtir chiah chu, min la fawp reng chung chuan, zei tak mai hian a hrawt li nghal pulh pulh a, a va han nuam tak! Ka liklu aṭanga ‘baw hmahruai’ kan tih mai, a ‘tinaltu’ tui hnang lo chhuak te chu a kutzungchalin a’n nuai darh vel a, a zei thlawt!
 
Ka thawh ve hun ka ti rilru a, a kekawr leh kekawrte chu a rualin ka pawt thla riai riai a, ka hlihsak a. Lungpher chungah chuan ka muttir a; zawl ṭha viau mah se, lung a ni miau a, a nuam viau chuang lo ang. A hmaa chuan ka bawk a, a bawp chu ka’n keu kak deuh a. Thla eng hnuaiah chuan a chhu vum pawng al mai chu a lang ko lur mai a, hmuhnawm leh itawm tiu teu tak a ni!
 
Hnai set sawta bih pahin, ka thaw lum ham ham chuan ka’n thawk khum a; a rum nghal der der a. A màwn chu ka’n liak zeuh zeuh a, a eu nghal awrh awrh a. A chhu chu ka’n phen a, a chhu biang chu ka’n liak kual den den a. Mali nuam tilutuk chuan ka lû-a vuanin, a kap a rawn ti kang awk awk a. Chu chuan fawh a ti rem tulh tulh mai bawk si!
 
“Awiii! Ka chhu! A za nuam!”
 
A màwn liah zeuh zeuh pah chuan a kua-ah ka kutzungṭang pakhat chu ka’n thun a, a thaw hawk a; rin ang ngeiin a lo tui pàr tawh. Ka kutzungṭang chuan a chhu chu muang fân raihin ka’n dep a, chumi pah chuan a màwn leh a chhu biang chu ka liak kual pah reng bawk a. Mali nuam ti chu a rum dar dar a, a si hlawp hlawp a.
 
“Ummmm…. Aaaahhhh… Ssshhhhhh… A nuam! A nuam! Ka chhu a za nuam! I kut khan min lu rawh, min dep zawt zawt rawh!”
 
A vawi khatna a ni tawh lo bawk a, zahna a awm tawh lo va, inthup lah a ṭul tawh hek lo. Smart phone khawvela cheng pha tleirawl hrisel tih takah, a ṭawng hur thiamin mipa min han tihphur a thiam tak zet! Thiam tak a ni.
 
A chhu chu ka phen a, ka lei chu tikhawngin a thûk thei ang bera ka’n thun zet mai chuh! Amah zawk chuan min rawn dep zawt zawt a, a si hlawp hlawp a, a âng châwp châwp a, a ṭawng pawh a ṭawng ṭha hlei thei lo hial!
 
A chhu chu a parh thei ang berin ka phen a, ka lei hmang chuan ka lu/dep zawt zawt a. Mali nuam ti lutuk chuan ka sam te chu a ṭhuai thur vek tawh. A chhu aṭanga tuihnang lo chhuak leh ka chil inpawlh chuan a chhu chu a tinal kawi zuk a. A vawrtawp a thleng har tawh dawn lo tih ka hria a. Ka insiam rem a, ka zang liklu sa ham ham chuan a màwn chu ka’n nawr ne ne a. A chhu biang te chu ka’n nawr kual a, a châng leh a chhu chu ka phen a, ka zang hmang chuan ka’n vaw deuh taih taih a.
 
“Min lu tawh mai rawh. Mawh, i zang lian deuh khan min lu tawh mai rawh. Thun tawh rawh. Ka chhu kha a hur tawh lutuk, i zang kha a mamawh. Ka chhu kha i zang lian deuh khan nawr darh vek rawh!”
 
Ṭawngkam hur leh bawlhhlawh a hriat zawng zawng a hmang a ni ber e!
 
A chhu-ah chuan ka liklu chu ka’n chuktuah a. Amah bawh ria ria pah chuan ka nawr lut ta zal zal a. Ka nawr luh riai riai chhung zawng chu, “Awi, awi, awi… a nuam, a nuam,” a lo ti char char a. A chhu-ah chuan ka zang chu ka nawr tlum ta vek a!
 
Mali chuan min kuah nghal thlawp a, ka hnungzang te, ka mawngtam te a chul kual ruai a. A chhu-ah ka zang a luh thûk lehzual theih nan a mawng tikang deuhin a bawpin min kherh chial a. Chutianga awm chung chuan kan infawp mawlh mawlh a.
 
Nakin deuhah chuan ka han inbeng kang a, ka dep ṭan ta a. Ka zang chu a luh thûk theih nan a theih anga zauvin ka dawrhtir a, ka zang bul rat thleng rawk rawkin ka dep lut ta pûk pûk a. Lung chunga inlu kan nih avangin, dim lo baksaka dep chi a ni lo tih ka hria a, hei vang tak hian a ni, dep chhunah a full ṭhak ṭhaka lût tura ka dep kher ni.
 
Kan inlûk chhung zawng chu ṭawngkam hur tak takin mi fuih phur reng a. A khât mawi tawkin, “I va han zei tak! I nei lian si! I nei nuam si!” a ti deuh reng bawk a. Mali tluka lûk nuam mihring hi ka tawng leh tawh ngai lo.
 
Tlum hmawk hmawka han dep tâkah chuan, a hmaa lo kham lo sa ni bawk nen, Mali chuan a vawrtawp a thleng ta mai a. A taksa pum chu a khur hlawk hlawk a, a rin hlau siin a ṭe ruai ruai a; ka hungzangah chuan mi hmer ngawt ngawt a. A vawrtawp a thleng a, ka zang chu a chhu chuan a chep ‘tight’ zual sauh a, ka zang chu a rawm lum puat puat a. A tla tam ve hle a ni!
 
Chutia a vawrtawp a thlen dawn tak taka a chhuin ka zang a chep ‘tight’ zual sauh mai chu a nuam lutuk a, a ‘baw’-in ka zang a rawn bual lum puat mai bawk nen, kei pawh chuan ka tlin ta lo va. Lungpher chhunga mu a nih avangin na a ti ang em tih pawh ka ngaihtuah thei tawh lo, rang lutuk tak maiin ka’n dep zawt zawt a. Ka zang chu a rawn mar zual sauh a, chu chuan a tilian sawt a. Mali chuan, “Aw, Bawih, tla rawh, ka chhu chhungah khan tla rawh. I baw tam tawk kha ka chhu-ah luan luhtir rawh,” a lo ti mawlh mawlh mai bawk a. Ka zang chu a rawn ṭang mar kawh luah a, Mali chhu chhungah chuan ka baw lum tak chu a chik lût ta puat puat a.
 
Kan zawh hnu chuan inha lawk lovin, ngawi renga thla thlira mu chungin kan inkuah hle hle a. Meizial ka ṭan a, ka si vang vang a. Mak tak maiin, inlûk zawh chiaha meizial zûk hi tui bik riauvin ka hre tlat pek a nih chu.
 
Ka bânpuam vei lam lukhama ngaihngam leh thlamuang taka mu der der Mali chu ka’n en a, ka rilru te tein, “I nu nen kan inlûk a kaltluang laklawh a, zaninah pawh min beisei leh ngei ang a, nakzanah pawh; thlâma kan riah chhung chu min beisei zan tin ang. A beiseina ka tihhlawhtlin loh chuan ngaihṭhat lohna a nei ang a, a tuartu tur chu nangmah i ni ang. Chuvangin, i nu’n min beisei chhung chu ka lûk zel a ngai dawn a ni. Mahse, a rei berah zan nga vel bak riah a ngai tawh dawn lo va, khuaa kan haw hnuah erawh chuan i tan ka rinawm tawh ang. Khuaah chuan i nu hian min beisei ngam tawh dawn lo a, min beisei ngam pawh ni se ka duh tawh lo ang; miin an hriat a hlauhawm dawn lutuk tlat. Hlauhawm loh eng ang pawh lo ni dawn mah se, ka laka i rinawma ka tan chauh i invawn thianghlim chhung chu i tan ka rinawm ang a, nangmah chiah ka lu tawh ang tih ka tiam e,” tiin ka ngaihtuah neuh neuh a.
 
Mali chuan mi rawn kuah a, ka âwmah a lu a nghat a, thlamuang leh lungawi takin a thaw sêk sêk a. Thla chu a eng dul reih a. Tuikhur kam velah chuan zan lama che chhuak chi rannung an hram sep sep a. Vau mawng lama farṭuah kung ding filh rulh maiah chuan chingpirinu a thizùn dut dut a.
=============
[A TAWP TA]

No comments:

Post a Comment

KA COUSIN SIPAI CHHUṬI NEN

KA COUSIN SIPAI CHHU ṬI  NEN [Thualtu: Mandy Syhlo] ============= Tunah hian ka kum 28-na ka hmang mek a. Kum 19 ka nih a ṭangin ram dang...