Friday, April 22, 2022

HMANGAIH HMASA ZUNZAM: BUNG 14-na

HMANGAIH HMASA ZUNZAM: BUNG 14-na

[Ziaktu: Hriat loh]

Prelude: Ka lo muhil daih chu niin, ka hmuia min rawn fawptu awm vang chuan ka harh zawk a. Muanpuii chuan nui sen senin min lo en a.

“Dar engzat nge?”

Muanpuii chuan, “Dar 5. Ka zun chhuakin min tiharh a,” a ti a. “Kei pawh a chhuak bon! Ka va zung ve lawk,” ka ti a, ka tho nghal a.

Khuma ka va mut leh chuan Muanpuii chuan saisira muin min rawn kuah a, a insiam ṭha set set a. A ke chu ka malah khang pheiin, a kap chuan ka malpui chu a si lum ham ham a, a khup bul a malte chuan ka zang chu a delh lum vang vang mai bawk a.

Chutia nula hleitling leh nalh tak, vun no nem thep mai ruak vek awm han mutpui a, pangti insi riala han awm a, han chul hleuh hleuh takah chuan ka zang chu a rawn tho leh ur ur a...

“Eng tikah nge ka lûk leh theih dawn che ka hre lo va, engtia rei nge a remchan apianga ka lûk theih ang che ka hre hek lo va. Nakin lawkah chuan in khaw ṭhenawmpain a la lu ṭe ve tuar tuar lovang che tih a sawi theih loh. Chuvangin, ka lûk theih lai che hi chuan lu sek che ila a ṭha,” ka ti rilru rauh rauh va, chu chuan ka zang chu a tifuk zual sawt a.

“Mi dang lûk mai mai atan chuan i uiawm mang e! Aizawla i awm hlen theih dan tur hi ngaihtuahpui che ila a ṭha ang. Mahse, heti lama i awm chuan Aizawl mi pasalah i nei emaw kha a ni ang a, ka hmu fo phaka pasal i neih chuan a buaithlak leh si ang,” tih te ka ngaihtuah a.

“Hmmm, ka va inti neitu tak! A va’n ho mai mai mai e aw!” ka ti a, ka nui suk a. Muanpuii chu ka’n en a, ka âwm lukhamin a lo muhil leh sek sek tawh chu niin, “Hmmm, tui deuhin muhial siai siai rawh, ka lu leh lo mai ang che,” tiin ka phun sep a, puan ka sin ṭhattir a, kei pawh chu ka muhil chhunzawm ve leh ta a.

Kawngka kik thawmah ka harh zawk a, Thlenga a lo nia. Ka hawn hun pawh nghak lem lovin a rawn lut nghal a, “Mut duh pa! Tho ve tawh em em rawh! Delh hlum sa ei i tum em ni?” a rawn ti lung lung a. Sana ka’n en a, dar 7 a lo pel dawrh tawh a. Thlenga hnungah chuan Muanpuii chu thingpui keng chungin a rawn lut ve nghal a. Min pek pah chuan, “Harh ve thei ta hram maw! Khawpui tlangval tih takah khuma mu chunga zing thingpui in i duh a nih kan ring a,” a ti a, a nui hak hak a. “Chaw ei kan peih fel ṭep a ni aw,” tih pahin a chhuak leh nghal a.

Thlenga chuan, “Tukin ruahsur te kha i hre ve lehpek lo ang maw?” a ti a, a nui sawng a. Ka chhanna pawh nghak lem lovin, “Dar 6 vel bawr khan a rawn baw hawk a,” a tih chhunzawm zat a. Nui kur kur chungin min chhuahsan a.

Ka tho va, ka intih fai hnu chuan in chung lamah thingpui nen chuan ka ka chhuak chho va. Ka phone check pah chuan thingpui chu ka in a, nizan dar 10 bawr vela kan cashier miscall a lo awm a, ka call let nghal vat a.

“Vawiin hi i lo kal thei ang em? I tel loh chuan file hi a kal thei lo va. Chawhma chung pawh ni lo, lo kal zuai tak tak a ni mai,” a ti a. Ka theih tur thu ka hrilh hnu chuan phone chu ka dah a. Ka nu hnenah chuan office kal zawk ka ngaih thu ka hrilh nghal a.

Tukṭhuam ei khamah office ka kal a, rin aiin kan buai ta phian a, chawhma chhung chu ka vir kual zak zak a ni ber e. Ka haw dawn chuan kan office assistant chuan, “Can beer case khat i duh em? Ka nauvin a rawn hawn a. I duh chuan a man ngaiin khul rawh,” a ti a. “Duh teh reng e le!” ka ti  hluai a, a nui kur kur a.

Chawhnu dar 1 velah ka haw a, beer chu ka mini fridge-ah ka dah ṭha than a. Chokaah ka chho va, thingpui ka in lai chuan Ṭha-i a lo kal a, “Mpi chu a chhungte’n an rawn call a, a haw ta thut a nih kha. Thawhṭanni emaw Thawhlehniah emaw a lo kal leh ang,” a ti a. Ngaihsak loh hmel takin, “A nih chu,” tih pahin ka lu ka bu nghut a.

Nui deuh suih suih pah chuan Ṭha-i chuan, “Lalai chungchang a ni maithei,” a’n ti leh zauh va.

‘Palai’ tih ṭawngkam chuan ka beng a verh zar a, ka ni deuh nghal nghulh a. Ka rin ai takin min deng na.

“Leh thut thut si a,” ti rilru chungin ka room-ah ka chhuk leh a. Ka inthlak fel hnu chuan ka chho leh a. Ṭha-i chu chokaah a lo la awm a. Sitting room lamah mi dang an awm ve avangin, “I bem daih lo va, a fel bawk sia, in inhmeh dawn asin le!” a ti sa sa a. Han sawi vak tur ka hre lo va, ka nui suk suk ringawt a.

“Ka lo sawipui vak vak ṭhin che a, a duh lutuk che! Mahse, chet ila mai si lo va, hmeichhia zawkin han sawi hmasak kha a zak ve bawk sia,” a ti a.

“Min duh tak tak lo vang, a hmaizah che avangin a sawi ve mai mai bak va ni suh!” ka’n ti hluai a. “Eng mah lah hi in hre si lo va aw!” ka ti rilru a, ka nui ver ver a.

“Mi dang a nei ang a ti che a. Ngaihzawng i nei em?”

“Nei em em hran lo ve,” ka ti a.

“A nih chuan nei daih rawh,” a’n ti leh tawp a.

“Palai hmel a hmuh dawn chu, chi tawh nang!” ka ti a.

Ṭha-i chuan, “A ho e! I duh thu ka lo han hrilh ang a, i han hruai daih anga a ni mai alawm,” a ti sam leh et a.

“Eng chen nge an lo thlen tawh i hre ngawt ngawt em ni? Palai te hial tirh an tum tawh chuan an lo thleng thui ve viau thei. A chhungte paw’n an lo duhpui viau thei. Ti buaituah ka ṭang duh teuh lo mai, a chi loh, a zahthlak,” ka ti a. Thlenga chuan, “Eng nge in sawi se se a?” tih pahin dining table kil lamah a rawn ṭhu ve a.

Ṭha-i chuan, “Mpi leh u Mama chungchang ka sawi kha maw le! Nei daih rawh, han hruai daih rawh ka tia; mahse, a tih vak loh hmel a nih hi,” a ti a, a nui kur kur a.

Thlenga chuan, “A lo sawipui ve vak vak a, i tih loh hmel angreng sia, ka sawi lo mai mai nih kha,” a ti a.

“Tih loh pawh awm lem lo. Hmanni kan lo kal khan inleng a neih thu te chu min hrilh a, ka inrawlh buai duh lo a nih kha,” ka ti charh charh a. Ṭha-i chuan, “Mpi tak hi chu aw! A van â thei tak! Eng mah a hre thiam lo, ama ṭhat ṭhat hian a ṭha tawp a,” a’n ti hlak hlak a. “Hahthlak ṭhin mang e!” a ti zui hluai a.

Ṭha-i pump nan chuan, “A han sawi vel danah khan an khaw ṭhenawmpa kha a duh hmel em a,” ka’n ti zauh va. Ṭha-i chuan, “A teuh lo mai! Hmmmphhh! Han hruai tawp mai rawh,” a ti leh thawr a. Thlenga chuan nui deuh sang chungin, “Palai te chuan han leng ve phawt se,” a lo ti a. Ṭha-i chu a tum hmuk a, Thlenga nen chuan kan nui kur kur a.

Inrinni chuan ṭhianpa Sawma’n veng chhunga chhungkaw khawsak harsa zual deuh tana chawhmeh sempuiah mi rawn sawm a, YMA Hall ka va thlen chuan Julie chuan nui sangin min lo hmuak a. Ka beng bulah zawi te hian, “Sawma ka kohtir che a nih kha,” a rawn ti sap a. Kan pathum chuan kan Section-ah kan sem kual a, kan zawh fel hnuah Julie te inah chawlin thingpui te in-in kan ṭhu khawmuang a. Julie pa hi Jt. Director a ni a, Julie te unau zinga upa ber hian nupui a nei a, an in chungah an indang ve a. Julie u chiah Mamawia hi kan Kohhranah a lawi daih thung a. Julie te in hi ka vawi khat luhna a ni a, a in chu a nuam khawp a. A nu leh pa te nen chuan ka titi luam lai chuan whatasapp msg a lo thleng a, ka’n en chuan Julie msg  lo nia.

“I puzawn leh pizawn tur te chu i va’n kawm thiam ve!” Smiley a tlar ṭhat a.

Pathianni tuk chaw ei khamah in chung zawlah Thlenga nen mei zu pahin kan titi a, Ṭha-i a rawn chho ve a, “Mp te chu an sawi fel a nih hmel,” a rawn ti a.

“Kha, a chhungte’n an duhpui ang ka tih kha,” ka lo ti vat a, ka nui hak hak a. Mahse, ka rilruah erawh thikna meipui a alh vut vut tho mai.

Ṭha-i  chuan, “Hetiangin palai an rawn tir phut ang tih ka ring lo hrim hrim a, amah Julie paw’n a ring bik lo, an inngaizawng lo hrim hrim bawk sia,” a ti nuah nuah a. Thlenga chuan, “A ṭha mai alawm. Lawma pawh mi fel a ni a, kan khuaah zirtirtu a ni chungin an khuaah khawtlang leh kohhranah phak ang tawkin a inhmang tho va,” a ti charh charh a.

Ṭha-i chuan, “U Mama alawm! Zei lo leh lutuk mai!” a ti hluai a, a tum deuh bar bar a, Thlenga nen chuan kan nui kur kur a. “Thawhlehni-ah lo chhuk a tum,” a ti leh hmuk a. A phone chu a khawih mawlh mawlh a, “A va’n hahthlak tak!” a’n ti leh hluai a. Thlenga nen chuan ngawi rengin ka’n en ringawt a. “U Lawma chuan zir zawm a phal lo deuh emaw ni, ani’n zir zawm a duh sia,” a ti nang nang a. “Naktukah pu Rama te rualin a lo kal dawn a, ka lo ṭim hrep ang nge,” a ti a, in hnuai lamah min chhuksan daih  a.

Thawhṭanni chawhnu dar 2 velah chuan Muanpuii chu a lo thleng a, ka nu chuan lo be siam siam a. A thlai rawn ken te chu fridge-ah rem ṭhat mawlh mawlh pahin, “Chu, eng tikah maw a ni chu in tih tak? Kan lo kal ve ngei ang chu,” a lo ti a. Muanpuiin chuan lai deuh taka Ṭha-i en deuh ha pah chuan, “La rel ṭhat leh tur a nia,” a ti sap a. Ka nu chuan,  “A rem thuai dawn chu. Hei, Mama pawh hi a ngaihtuah lo leh lutuka a manganthlak a nia! A hun ve tawh maw le,” a ti hluai a. Ka lo ip deuh chawih a.

Ṭha-i chuan Muanpuii hnenah chuan, “Zuk indah fel phawt ila thingpui kan in dawn nia,” a ti a, in hnuai lamah chuan an inkhai thla hnak hnak a.

Khawtlang thil lehkha pawimawh rawn dahin Sawma a rawn lut hlawl a. Kan titi nak nak lai chuan Muanpuii leh Ṭha-i te chu an rawn chho va, Sawma chuan ṭawng ṭhulh meuhin Muanpuii chuh a lo en a. Ka’n inhmelhriattir hnu chuan Muanpuii te chu thingpui lum turin choka lamah an kal a. Sawma chuan en zui vung vung chungin ka beng bulah chuan, “A va’n chhe lo ve!” a rawn ti sur sur a.

“Beisei buai duh suh, pasal a nei dawn,” ka lo ti a, ka nui hak hak a.

“Va’n pawi ve aw!” Muanpuii thingpui lum lai chu a va melh leh deuh zak zak ṭhin a.

“Inneihnaah khan kal ve turin ka sawm che a, i lo kal duh lo vel a nih kha. I chawh, ka lawmpui a che,” ka ti a, ka nui kur kur a.

“Khitiang thingtlang khaw chengker lutukah hetiang hi an awm ang tih hre hek lo!”

Thingpui kan in zawh chuan Sawma chu kal tumin a intintuah a, “Zanah ka lo leng ang aw,” a tih pahin Muanpuii chu a melh zauh va. “Ngai mai mai lo, tawm im rawh. Vacancy a awm tawh lo tiraw Mp?” ka ti a. Ṭha-i chuan, “A duh tak tak tan chuan perh thlak khalh theih a la nia,” a lo ti zauh a, min rawn melh pah a. Muanpuii chu lai tih hriat takin a sen ap ap a, a nui tet tet a. “Rawn leng rawh, khawpui mi te chu kan hnar phal nang,” a ti a.

Zan dar 6 pelh hretah Sawma chu a rawn lut leh hlawl a. Nui vur vur chung hian, “A lo kal leh tak tak ka ti!” ka ti a.

“A ve lutuk a che! Committee kohna ka rawn dah a nih hi,” a ti a, ṭhutthlenga ṭhu pahin, “Khawi maw chaw ei kham thingpui hang chu,” a ti zawm nghal zat a, kan nui dar dar a.

Titi pahin Comedian Search kan en a, kan nui leh ham ham ṭhin a. Dar 9 pelh hret chuan Sawma chuan, “Ka’n haw ang e,” a ti a, a tho nghal thurh a. Muanpuii chuan no seng fel pah chuan a zui ve nghal a. An inmangṭha fel hnu chuang kawngka a kalh a, no chu a sil a, a sil zawhah kan zingah a rawn tel ve leh a.

Ka nu chuan, “Sawma hi chu pasala neih chi maw le. A zuan a zang a, ruih theih thil a ti lo va, meizial takngial pawh zu lo nia, kohhran leh khawtlangah a inhmang bawk sia,” a ti a. Ṭha-i chuan, “Mp, nei daih zawk mai rawh, Aizawla awm a nuam zawk ang,” a lo ti a. Ka nu chuan, “Nia, kan be zawk mai dawn em ni?” a ti a, kan nui ham ham a.

Thlenga chuan, “Lawma pawh hi Aizawl lamah an transfer maithei a ni awm e, an sawi thawm ka hre thawi deuh tlat,” a lo ti a, Muanpuii zak chu a sen ap ap a, sawi tur reng reng hre lovin a ṭhu ngawi kar a, a kut tin a kheuh a kheuh ringawt a. Rei vak lo kan ti ti laih laih hnuah mut zai kan rel ta hlawm a.

Ka intihfai zawhah khumak ka bawk zal a, hla ka ngaithla mai mai a. Kawngka chu kalh lovin a chanve vel inhawngin ka dah tho nachungin zawi tea kik ri ka hria a, inthlahrun hmel zet hian Muanpuii chu a rawn lut nghal a.

“Palai an rawn kal dawn tih an hriatin ka chhungte’n inneih mai a ṭha ang tiin thu an ti tlu a, eng mah ka sawi ngam si lo va, nang lahin chutiang lam hawi eng mah i sawi bawk si lo va, nang chuan min neih duh ka ring chiah lo hrim hrim a...”

A khatliam ve hle a ni ang, a kun a, a ke a chhuat thai neuh neuh pah chuan a sawi melh melh a.

“Eng vangin nge maw ka ka neih duh loh ngawt ang che ni a! Mahse, zep miah lo chuan hetianga palai tirh tih vel chu ka lo la ngaihtuah ngai miah lo va,” ka ti a. A bulah ṭhuin, ka ban vei lam chu a nak hnuaiah zen pheiin ka kuah a, a kut ding lam chu kutsuihin ka chelh a. Ka darah rawn beiin, ngawi rengin ka kut chu a hmer zauh zauh va.

“Ka duhzia che chu i hria ang a, i tan chuan ka engkim ka phal tih pawh i hre chiang; mahse, rin aiin anni lam an rawn che hma a, nang lahin hetiang lam hawi hi a thawi paw’n i sawi ngai si lo va, min hrethiam ang ti raw?” a ti a.

“Teh reng mai!”

Inthlahrun hmel tak hian, “Thlenga hi mi fel leh ṭha a ni a, min duhin min hmangaih ve hle bawk chuan ka hria,” a ti a.

Han sawi vak tur ka hria lo va, “Nia, mi fel leh ṭha pangngai tak a nih hmel. Ti daih ila, i virgin tawh lo tih i hrilh em?” ka’n ti  ngawt a.

“Aw, hrilh daih tawh e. ‘Kei pawh’ tiin min chhang ringawt,” a ti a. Ka’n nui deuh huk a, a nui ve saih a.

“Thlenga nen kan lo inneih tak chuan inbeisei tawn tawh lo ila, ti raw? Pasal ka nei a nih chuan ka pasal tana rinawm taka nun ka duh a, nun hlui te pawh inhai lansak ka duh lo tiin ka hrilh thlap. Mahse, nang chu ka hmangaih che a. Thlenga nen kan inneih hma chu i ta ka la ni reng a nia aw,”  a ti a, rawn dak chhovin ka mitah tak min rawn en kal a.

“Pasal i neih hma chu duat theihpatawpin ka duat ang che,” ka ti a. Dim deuhin a hmui no nalh thianghlim takah chuan ka fawp a, chhing diar diarin min lo fawp let a.

Ka’n fawp duhthawh deuh dawn a, tlema min nem deuhin a hmui chu a la sawn a, a nui seih a. “Ka va mu ang e,” a ti a, a tho nghal uiah a.

“Engati nge hetah?”

Min en a, a nui seih a. Ka âwma rawn bei deuh hnap pah chuan, “Ka period a!” a ti zawi sap a.

“Ho e! I chhu-ah ka lu lo che anga a ni mai alawm. Mahse, ka bula i mut duh loh te chuan...”

“I ta ka ni ka tih kha, i duh duhin min la lu thei alawm; mahse, vawiin tlai aṭang khan ka period a, min ten ka hlau alawm,” a ti a. Ka malchungah rawn ṭhuin, “Ka period ṭan tirh hian ka la na thei lutuk, ka kawng te hi a na kham vel vek zel. Ka lo inring lawk si lo a, Ṭha-i pad ka dil a, u Thlenga’n a rawn hre hman lehnghal a, ka zahzia chu!” a ti a, ka nui hak hak a.

“Nachhawkna te i ei em?”

“Aih, ei lo. Damdawi ei hi ka duh vak lo a.”

Ka tho a, ka mini fridge aṭang chuan Heineken strong ka va la chhuak a, glass  sei et awt takah a khatin ka thlitsak a, pek pah chuan, “Hei hi hmeichhe thi nei chuan in ngeih ber, vawi khatah in zo vek rawh,” ka ti a.

“Nang hi min hrai ruih a, min khawih i tum a ni chiang mai!” No chu lak pahin a nui seih seih a.

“Teh reng mai! Ka khawih nasa viau ang che, a letling zawng te’n ka khai dawn che,” ka ti a, a nui hawk hawk a. Muanpuii ka thlit bang, a chanve tling lo deuh tur chu ka in a, ani pawh chuan a in khalh khalh a, a’n chawl det a, thawk la leh hawkin a in leh khawlh khawlh a. A in zawh chuan a thaw hawk a, a irh uk a, kan nui dun bawk bawk a.

Beer chu can khat va lak belh lehin no chanve aia tam deuh ka thlitsak leh a. “Awi! Ka in peih tawh lo, in zawk mai rawh,” a ti a, a irh leh uk uk a.

“Ka duh angin i la rui lo,” tih pahin nui sawng chung chuan ka pe lui a. “Muangchangin in tawh la,” ka ti a. Can ami a la bang chu ka in nghal khawlh khawlh a.

A do dawm lai chu in pawh a in zawh hmain, “Ka zun a chhuak lutuk!” tih pahin bathroom lamah a tlan lut vut a. A rawn chhuah leh chuan, “Ka zia hawk mai, ka thawl ta deuh hawk e,” a ti a, a nui kur kur a.

“Chutia i bula mu tura min duh tlat si chuan...” tih pahin khumah a insawn chho a. “Boxer nen hian ka mu ang aw?” a ti a.

“Aih, kekawrte kha ha la a tawk. A dang chu phelh vek rawh,” ka ti a. “I thu vek alawm Boss,” a ti a, a nui seih seih a.

A tho leh a, bathroom-ah a va lut leh a. A lo chhuak chu a inphelh sawk sawk a, kekawrte nen chauh chuan blanket hnuaiah a inthawlh ta kek a.

“Zanin chu blowjob a ngai dawn ni maw?” ka ti a.

“Teh reng mai, min train ṭhat a ngai,” tiin a nui awr awr a, bathroom lamah ka luhsan ve ta a.

Bathroom aṭanga ka chhuah chuan ka towel ven lai chu khumah ka theh thla tawp a, ruak ngalngatin blanket chhungah chuan ka mu lut ve a. Muanpuii chuan min lo kuah chawt chawt a, ka chungah bawkin a nui sang a, “I insum zawh tak loh tak leh min lu thi sung anga ni mai alawm tiraw?” a ti a, a nui hak hak a.

Duat deuh chuan min fawp zeuh zeuh a, ka sirah mut thlain sir zawng chuan kan infawp ngawih ngawih a. Ka bianga dawmin, chhing diar diar chuan min fawp a. A nâkah zut thlain, a kekawrte hnung lamah zenin a mawng chu ka ṭham tan tan a. Muanpuii chuan ka zang khawng ut ut chu humin a hrawt zeuh zeuh a. Nakinah chuan khum mawng lamah thawlh thla hretin, ka nghawng te chu a fawp thla dan dan a.

A tawlh thla zel a, ka chawnah ṭhuin ka zang chu a hum a, ka liklu chu a hmuam ta puk puk a. Nuam tih vanga thaw hawm hawmin a sam chu ka ṭham tawn tawn a. Ka zang fuk khawng luah chu a hmuam puk puk a, ka lik awr te chu a lei chuan a’n hawl kual vel a, a chang changin a liak zeuh zeuh a.  A ka aṭanga phawiin ka liklu chu a liak leh neuh neuh a, ka zang chu a za mer mer a. A’n hmuam leh puk a, ka liklu chu seh deuh ne ne-in a ka chhungah chuan a’n thing kual vel a. A va han zeiin a va han nuam tak!

“Hrawt tawh lovin hmuam la, liak kual vel rawh, ka tla hma lutuk palh ang,” ka ti a. Muanpuii chuan nui sangin mi rawn en a, ka zang chu a hmuam leh ta puk puk a. A nuam ka tih em avangin ka insum zo ta lo a, a kâ chu ka dep ta zawt zawt a.

Ka dep chhunzawm zel chuan ka tla thei mai dawnin ka hria a, ka chawlh leh ta rih a. Muanpuii chuan a kâ aṭanga ka zang chu phawiin a liak kual leh duai duai a, ka zang bul aṭanga ka liklu thleng te chu a’n liak a, a nawm dan chu turu tak a ni!

Ka zang hum vuah pah chuan ka tilmu chu a’n hmuam pelh relh relh a, ka taksa pum chu za chuai chuai thei!

Ka malpui chu seh ner nerin, duhthawh tak chuan a fawp kual nawk nawk a. “A nuam lutuk! Zang fawp thiam nu!” tiin a sam chu ka’n nuai nawk nawk a. Muanpuii chuan ka zang chu hmuam leh puk pukin ka liklu chu a liak leh zeuh zeuh a, zawi tein ka lo dep euh euh a.

Ka zo mai ang tih ka hlau a, Muanpuii chu ka sir dinglamah bawkkhupa muttirin a malpui  chu ka chulsak a, a kekawrteah zenin a mawngtam chu ka ṭham leh tawn tawn a. Tlema mut saisirtirin, a kekawrte hma lamah zen lutin a mawn chu ka nuaisak ta nge nge a.

“Ummm... immmm... aaaaaahhhh!”

Ka zang a fawp lai chu tawp chawt a, nghet taka ka zang hum ṭang chung chuan a chhing diar diar a. A mawn chu ka kutzunglai chuan ka’n ka nuaisak ta nawk nawk a.

“Aaaahhhh!” Aaaaaaaahhhh!”

A dâk awr awr a, ka zang chu rang lutuk tak mai hian a hrawt li ta zawt zawt a. Ka zo mai ang tih ka hlau a, “Hrawt lovin hmuam la, fawp rawh. Ka la zo ui,” ka ti a. Muanpuii chuan rang zet hian ka zang a hmuam hrawt nghal puk puk a, a kar lakah a fawp ri chawk chawk a.

A mawngtam ka ṭham nawk nawk pah chuan, ka kutzunglaiin a mawngkua chu ka’n kawm a. Muanpuii chu a ip chawih a, a thil tih lai chawl meuhin ka mitah tak min en kalh a.

“Heyyyy! Ka mawngkuaah min lûk i tum em ni?”

“I chhu-ah a lûk theih si loh a, i mawngkuaah ka lu nuam mai ang che ka ti deuh a. I duh em?”

A’n ngawi vang vang a, a thaw hawk a. “Aw, i thu thu ni mai.  Ka mawngkua hi chu a la virgin a, a na ang em?”

Eng mah sawi lovin ka dressing table-a mi body lotion chu ka va la a. Muanpuii chuan a hre thiam nghal a, "Eeee, ka u fanu hman tur Johnson’s Baby oil thar ka lei tak e,” a ti hluai a, a room lamah chuan ruakin a tlan phei chen chen a. Nui ver verin a rawn let a, oil chu a rawn lek va va a.

Khumah chuan towel var ka phah a, Muanpuii chu a room-ah phei lehin puan dum nen a rawn let leh a. Ka towel phah chu a la sawn a, a puan dum rawn ken chu a phah nghal sawt sawt a.

Chutia puan a phah lai vel chuan khum mawng lam chhuatah ruakin ka ding to a, ka zang fuk khawng luah chu a phu euh euh a.

Muanpuii chuan puan a phah zawh chuan min rawn en a, ka zang fuk khawng lutuk phu euh euh chu a hmu a, nuih sen sen pahin, “Duat a va châk tawh hmel ut ut ve!” a ti a, a’n hum chat a, a hmuam nghal puk puk a.

Ka baw a fawp tla mai ang tih ka hlau a, ka bungbuttir a, muang raihin a kekawrte chu ka pawt thla a. A mawng chu phen vakin baby oil chu a mawngkua leh a bul vel bawrah chuan ka far tlawrh a.

Ka kut vei lama phen titih deuh pahin ka dinglam kutzungpui chuan a mawngkaw bul chu ka nuai ner ner a, Muanpuii chu a ip deuh chawih chawih a. A kawng chu nem hniam deuhin, ka zang fuk khawng luah chu a mawngkua vel bawra oil nal purah chuan ka’ tat nawk nawk a. A mawm ṭha tawk ta maw tih-ah a mawng chu ka kut khinghnihah phen vakin a mawngkuaah chuan ka zang chu ka’n nawr ne ne a.

“A na ang em?”

“A tirah chuan tlem chuan a na ve ang, lo ṭang vak lo a, lo insang mar ṭung lo a. Relax deuh khan awm la a na loh phah deuh ang,” ka ti a. Ka liklu chu a mawngkuaah chuan ka nawr lut ta riai riai a.

“Ah! A naaaa! I zang a lian si, a lut thei lo ang, thun lui lo mai rawh!”

“I taksa kha relax rawh,” tih pahin ka’n nawr na deuh a, ka liklu chu a mawngkuaah chuan a lut ta puk a.

“Ai-aahh!”

A ṭe ṭhawt a, a ip chawih chawih a, a er ngang ngang a; mahse, muangchangin ka zang chu ka nawr lut lui raih raih a. Muanpuii chuan bedsheet chu a ṭham khawm ṭun a, a eu ngawng ngawng a.

“Awi! Awi! A na lutuk!”

Ka zang chanve a luh chuan a mawngkua chuan ka zang chu a chep mar ṭung a, zawi te te-a dep euh euh pah chuan ka nawr luh belh a.

“A naaaaa! Awiiiii! A leng lo a nih kha, phawi mai rawh!”

A mawngkuaa ka zang la thun reng chung chuan khuma baby oil chu ka la a, a mawngkua leh ka zangah chuan ka far belh zuai zuai a. Tlemaa ka zang chu phawi leh deuhin ka nawr ṭha leh a. Ka oil leih chuan a lo pui bawk a, ka zang chu a mawngkuaah chuan a lut full ta zuk a.

“Ai-ahhhh!  A naaaaa!”

“Ka phawi leh mai dawn em ni?”

Muanpuii chuan ṭap aw deug ṭuau hian, “Aw,” a ti chuai raih a. Ka zang ka’n phawi chu a thaw hlawi hlawi a, “Uiiiii! A na e! Chhu virgin hawn aiin mawngkaw virgin hawn a na ka ti fe zawk!”

Ngawi renga oil chu lain, a mawngkaw sen tai tukah chuan ka’n leih baw tlawrh a.

“Awi! Thun leh i tum em ni aaaaa!”

“Tunah chuan a vawi hnihna tur a ni a, a na em em tawh lo ang. Chuan, ṭang ṭung suh ka tih kha. I lo inseh ruh poh leh i mawngkua hi a tight ting a ni mai, relax deuhin awm rawh,” ka ti a.

“Hmmmppphhh! A relax theih hleih nem, a natzia i hre lo a nih kha,” tih nuah nuah pahin a bungbu ṭha leh sawt sawt tho a.

Baby oil chu ka zangah chuan mawm zul khawpin ka’n chulh a, a mawng chu phen kau vakin ka liklu chu ka mawngkuaah chuan ka nawr leh ne ne a, a nal ṭhat tawh bakah a vawi hnihna te a ni tawh bawk a, awlsam deuh chuan ka liklu chu a lut nghal zuk a. Chawl muang aih lovin ka zang chu ka ngawr lut full nghal zawt a.

“Aaaaahhhh! A naaaa! A mar ṭung mai, ka mawngkua te kha a ṭet ang e!”

Ka zang chu ka liklu thleng ka phawi a, oil chu ka’n leih belh leh tlawrh a, ka nawr lut leh nghal a. A nal ṭha zek zawk bawk a, ka zang chu a mawngkuaah chuan a tleng hian a tleng lut zul zul a ni ber e. A luh full pap hnu chuan ka phawi leh riai riai a, ka liklu thleng ka phawi hnu chuan ka dep lut ta puk a.

“Aaaaahhh!” ti hawk a, na a la ti tih hre lo ang maiin ka dep chhunzawm ta zawt zawt a. Muanpuii chuan lukhamah a hmai phumin, lukham sir chu ṭham tawn tawn chungin a thaw kawk kawk a. A mawngkua chuan ka zang fuk khawng luah chu chep tight ṭha ṭang ṭang khawp mai!

Muanpuii mawngkuaa ka zang dep tlum pawk pawk pah chuan a mawngtam chu ka ṭham tawn tawn a, a chang leh a mawngtam te chu ka’n beng thlawrh thlawrh a. Muanpuii pawh chuan nuam a ti ve ṭan ta a. A rawn dak chhuak a, “Awiiii! A nuammmm! A nuam lutuuuukkk! A nuam dangdai lutukkkkk! Ka chu a zaaaaa! Awiiii! Ka mawngkua kha lu var vek rawh! Awiii! A nuaaammm! Ka mawngkua i lu hur zo vek! A nuaaammm!” a ti tuarh tuarh a. A thaw hlawp hlawp a, a thle tawn zawk zawk a.

Chung ṭawngkam hur chuan min tiphur zual sauh a, ka zang chu a mawngkuaah chuan a theih anga thuka nawr lutin ka dep ri thlawrh thlawrh a. A mawng chu tlema nem hniam deuhin, ka dinglam khupa ṭhingṭhiin, ka veilam kaihza tawm deuha awmin, ka kut ding lam zunglai chuan a mawn chu ka nuaisak pah a. Muanpuii nuam ti lutuk chu a ṭe ruai a, ip chawih chawih a. Ka banrekah thei leh theih lovin a rawn man a, a ṭham vak vak a, a thaw huam huam a.

A zo dawn hnai tih ka hria a, a mawn chu nuai nawk nawk pahin a mawngkua chu ka dep rang sauh a.

“Awiii! A nuaaammm! Ka zo dawnnnn! Dep rawh, dep rawh!”

A dak awrh awrh a, a mal chu a sai hlawk hlawk a, a taksa a khur ta dawr dawr a. A zo tih hriain ka zang chu a mawngkuaah chuan a full pawp pawpin ka nawr lut puk puk a, Muanpuii chu a khur dawr dawr a, a taksa chua insawi hlawk hlawk a. Ka zang chu a rawn ut ut a, ka baw chu inrin hman loh khawpin a mawngkuaah chuan a chik lut ṭhawt ṭhawt a.

Muanpuiin chuan a mawng chu a ip tight a, “Aaaahhh! A nuaaammm! Ka mawngkaw hurah khan i baw lum kha a vaniin thun rawh!” a ti tham ṭiak a. Thaw hawk hawkin ka dep ri thlawp thlawp a, ani pawh chu er awrh awrh pahin a thaw hawk hawk a.

Ka baw a tlak fel hnu chuan Muanpuii chu khumah a bawk thlawp a, kei pawh chu a bulah ka mu thla ve nghal thlawrh a. A hnungzang ka chul chuan a la khur deuh der der a.

Ka lam a rawn hawi a, min en kal chung chuang nuih seih pahin, “Engtin nge ka mawng kha a awm? A kaw sun-in ka hria,” a ti a. A nui hak hak a.

“Ka lûk lai kha chuan a kaw phut phut mai,” ka ti a, nuih hak hak pahin min chum taih taih a.

“Mawnkuaa lûk chu nuam i ti em?”

“A tir kha chuan a na rapthlak! Mahse, a hnu kha chuan a nuam bon over! Ka zawh nasatzia kha!” a ti a, ka chungah rawn bawkin min rawn fawp vawng vawng a.

Ka tho a, bathroom-ah ka va insil a. Ka insil lai chuan Muanpuii chu a rawn lut ve a, ka zang chu sahbawn nen uluk deuhin min silsak a. “Ek chhuak ang deuh hian ka awm; mahse, nuam ka la ti veng veng tho,” a ti a, a nui her her a.

Bathroom aṭanga kan chhuah chuan maaza la awm chu kan in a. “Kei chu kekawrte ka hak a ngai,” tiin a ha sawt sawt a. A inhak zawh chuan khumah chuan saisirin a mu fel et a. Kei pawh chuan a hnunglam aṭanga kuahin saisirin ka mu ve nghal a.

[chhunzawm zel tur]

No comments:

Post a Comment

KA COUSIN SIPAI CHHUṬI NEN

KA COUSIN SIPAI CHHU ṬI  NEN [Thualtu: Mandy Syhlo] ============= Tunah hian ka kum 28-na ka hmang mek a. Kum 19 ka nih a ṭangin ram dang...