HMANGAIH HMASA ZUNZAM: BUNG 23-na
=============
[Ziaktu: Hriat loh]
=============
Prologue: “I ti zahthlak e a! Ka fel lo teh mai!”
=============
[Ziaktu: Hriat loh]
=============
Prologue: “I ti zahthlak e a! Ka fel lo teh mai!”
“I fel ang, i
rilru a chhe lo ang. I bulah khan ka thla a muang a, ka dam huai tak tak!
Lawmtea lah kha, chhungte tak ngial pawh a hmuh khat deuh chuan an pawm thei lo
a; mahse, a hmuh vawi khatnaah che a nel em em mai che kha mak ka ti lutuk a.
Zêp miah loh chuan khatia a awm ka hmuh khan ka hnuk a ulh a, ka ṭap lo chauh
alawm!”
“Aaa, min la
hriat chian loh vang mai mai a nih kha,” ka ti a, ka lai/zak ve deuh bawk nen,
zahzelah ka nui kur kur a.
Kimtei chuan,
“Eee! Tak a, ka hrilh ang che ka tia, thil pakhat... ihh, Sunday kan haw leh
khan Bawihtea’n, ‘Khaw’nge a pa chu? a ti a, a pi-in, “I pa a ni lo,’ a lo ti ṭhak
a! Ka inrawlh ve ṭep a; mahse, eng mah ka sawi duh ta lo a,” a ti a, a nui har
har a.
“A va zia lo ve,
lo awm ila ṭha tur hi a nia,” ka ti a. A bak chhan dan tur ka hre lo.
Kimtei chu
a’n ngawi deuh det a, a khuh kharh kharh a, “Ihhh, ka rilruah i awm char char a,”
a ti a, a’n ngawi leh det a, a khuh leh khak khak a, a aw a’n thian hrak a,
“Ihhh, englo, ngaihzawng i nei em?” a ti a.
=============
Ka mitthlaah a hmel a lo lang a, a pian nalh leh sexy tak te, a vun itawm zet mai te chu ka’n ngaihtuah a, lûk ngei chu châk viau mah ila, dawt hrilh loh ka thlang ta zawk a. Ngaihzawng ka nei tih a hriat chuan a inthlung hrang daih thei a; mahse, thu dik ka hrilh avangin min ngaisang zual sawt thei a, min ring zual sawt thei bawk a. Chu chuan lûk theihna chance a siam thei tih ka hria a. “Aw, nei ve e,” ka ti ta a.
“Immm, nia, i
neih kha ka ring reng a. Mahse, hriat...”
Sawi zawmtir
ka duh loh avangin a thu sawi chu pawh chahsak daihin, “Ti daih ila, i pa hi...?”
ka ti a.
“Nia, Lawma
pian hnu lawk hian accident vangin a thi a...”
“A nih chu a
aw! A va zia lo ve le. Tih palh lutuk, ka zawt ringawt che a...” ka ti a. Ka
inthlahrungin ka inthiam lo tak tak.
Kimtei chuan,
“A ho lutuk, inthlahrunna tur a awm lo. Bakah, min zawh kha ka lo ring sa deuh hrim
hrim a,” a ti a. Ka ṭawng ve hmain, “Ka nu nen, ka fapa nen ti hian kan khawsa ve
naw naw a nih hi. Ka nu hi LDC a nia, a pension hnai ve tawh. In chungah hian
dawr lian vak lo ka siam ve a. Chuan, ka nî fapa Class-VIII zirlai kan awmpui bawk
a; mahse, hri vang hian an khaw lamah a haw rih a,” tiin, an chhungkaw chanchin
chu min hrilh ta duah a.
“Tak a, FB lama
i post kha ka lo hmu a, ‘ka va hlim em’ te i ti a, i computer chhia chu i lo
tuar hle a ni ang, a ṭhat veleh i hlim thu te i status a,” ka ti a. Ka fiam lui
ve hrim hrim na a, ka nui duh lo a.
Kimtei chu a
nui hawk hawk a, “Awi! Misualpa! I va chimawm thiam tak ahh! Tunah chuan ka
rilru a dam ta te pawh ka tih hmasak ve em em kha!” a ti a, a nui hawk hawk a,
kei erawh lem ka la chang a, ka la inti mi tak der a, ka nui duh lo lui a.
“Nangmah ka sawina a ni tih i hre vek! I hriat vanga rawn sawi lang i nih zawk
kha aw,” a ti a. Ka chhan hmain, “Ka hmuh che khan ka ngaizawng nghal tawp che
a,” a tih chhunzawm zat a.
“Eh! Min ti
lai dawn alawm!”
Kimtei chu a
nui hak hak a, “Tak tak alawm. Ihhh, kei paw’n mak ka inti tawp. Mipa hi
ngaihzawn tum ang zawng hian ka melh ngai lo. A nihna takah phei chuan, mipa hi
phek hlauh vek a, melh enah pawh ka en ngai lo, ka mihringpui en pawh hian ka
en chiah lovin ka hria. Thil pakhat enin ka en liam tawp vek. Mahse, nang chu i
dang tawp! Vawi khat inhmuhnaah i bulah chuan ka ngam thlap, ka thla a muang a,
ka hahdam,” a ti ta duah a.
Sawi tur ka
haihchham titih a, ka han khuh der kharh kharh a, “Phu lo intiin zahthlak ti ru
viau mah ila, a va’n lawmawm ve aw! Chutia kei ve mai min lo thlamuanpui chu ka
tan a ropui, a lawmawm tak zet!” ka ti a.
“Dik chiah
chuan kan chhungte mipa, ka cousin te ngei ngei pawh hi ka be ṭha em em thei lo.
Chhungte ngawih ngawih an ni a, a chang chuan nuam lo ka tiin hrehawm ka ti ve
thei lutuk; mahse, keimahah hian hlauhthawnna hi a awm tlat a!”
“Nia, i
tawnhriat ngaihtuahin i demawm loh, thil ni ve thei tak tur chu a ni. Mahse, cousin
te em em chu hlauh loh zir rawh. A chhe ber pawh lo thleng se i thlavang hauhtu
tur te an ni a, anni leh zel i hlauh chuan i khawvel a zimin a hrehawm lutuk
ang,” ka ti a.
Kimtei chuan,
“Nia, i sawi chu a dik alawmm, keimah ber hian hrehawm ka tiin ka inthiam lo ṭhin;
mahse, ka bula mipa an awm a, min han nêk emaw, min han kuah emaw, min han
khawih emaw te hian ka tirilah min man tlat zel a. Ka inrin hman loh phei chuan
ka phu dawrh a, a chang leh ka lo tawm chuih zel a, a nuam lo ka ti thei
lutuk!” a ti a.
A khawvel tur
awm te chu ka’n ngaihtuah a, ka hriattiampuiin ka khawngaih khawp mai. Kan
topic sawi lai chu sawi zawm zel chi niin ka hre lo a, boruak tih zangkhai nan,
rilru lâk pen nan tiin, “Chuti chu i châk ve ngai lo em ni?” ka ti a, ka nui
kurh kurh a.
Kimte chu a
nui chhuak hawk a, “Awi ahh! Châk ve ṭhin tho e!” a ti a, a nui hawk hawk a.
“Ihhh, dik tak chuan fa nei tawh ni mah ila pawngsual vang a ni a, min
pawngsual lai pawh sawi tur ka hre lo a, min pawngsualtu pawh tu nge tih ka hre
hek lo. Hei vang hian sex hi experience sawi tur ka nei miah lo. Mahse, mak ve
deuh chu, chutiang a ni chung chuan, eng emaw chang hian feelings ka nei ve leh
tlat ṭhin a nih chu. Tunlaiah te chuan smart phone kan hum vek a, internet kan
nei vek a, mi a nileng lo tan chuan duh duh huna en tur a awm a. Chutianga feelings
ka neih chang chuan porn en pahin ka in-play ve mai ṭhin. Eng nge, mi pangngai
ve tho te chu...” a ti a, a nui hawk hawk a. Kei pawh chu ka beisei loh ang
deuha frank taka min rawn chhan avang chuan za deuhin ka lo nui ve hawk hawk a.
“Kei hi mi frank
deuh ka nih avang hian mi dang hnena thil zawh awm leh awm lo te hi ka hrethiam
lo ṭhin a, ka ri leh phawng phawng ṭhin a nia, min biak chuan chutiang chu
ngaiah i neih a ngai dawn a nia,” ka ti a. Min chhan hma chuan, “Thil dang
daih, i nalh sia, i duhawmin leh i itawm bawk sia, bemtu te chu i nei ve nual
ang tiraw? Pasal tlak mipa ṭha leh fel deuh ka lo zawn ang che aw?”
“Chutiang te
chu hmeichhia zawng zawngin kan nei vek ang chu! Ihhh, ina lo leng tawp te pawh
an awm ṭhin a maw; mahse, an lo kal nawn leh emaw hian pindan aṭangin ka chhuak
duh ngai lo a, an rawn leng chhunzawm duh tawh ngai lo,” a ti a, a nui leh hawk
hawk a. “Mahse, nang chu ka ngaina che. Aih, zawnsak lo ang,” a tih chhunzawm
zat a.
“Engati maw? Ihh,
ṭhian fel deuh deuh mai, pasal tlak ka nei a nia aw!”
Kimtei chuan,
“Mi dang ka duh lo. Ngaihzawng i nei tih chu ka hre tho a; mahse, nangmah ka
duh che. Nizan paw’n ka hisap che!” a ti a, a nui uarh uarh a. Chutah, “Awi! Ka
va han zak thei lo hawm hawm tak ahh! Vawiin chu keimah hi keimah ka ni lo. Tak
takin, ka uang mai mai a nih kha aw, kei chu fiamthu ka duh teh mai a nia!” a
ti a, a nui awr awr a.
Nia, zêp
lovah chuan a mak chu ka ti deuh tak tak. Ka bula a inpuanna zawng zawng te, a
mizia a sawi te, mipa zawng zawng a hlauh vek thu sawi leh tuna ka bula a sawi
te han ngaihtuah chuan inpersan dawrh hian ka hria a. Min bum nge min bawl zawk
ni ang ka hrethiam lo a. A insawi ang tak takin, a thil tawn avangin a mindset
chu danglam phah mah se, a mizia tak tak erawh fiamthu duh, rilru zau tak a lo
ni ve thei. Eng pawh ni se, hriat chian lehzual a ngai a ni ka ti rilru a.
“Hisap tih
vel mai mai a ho lutuk, a zahthlak loh teih teih. Kei paw’n i thlaklak en pahin
ka hisap ṭhin che alawm, ka piang ve tih pawh i hriat hma khan hisap zing tawh
che!”
Kimtei chuan,
“Maw? Ka va awih lo tak! Ka thlalak chu khawia mi nge i neih a?”
“Sangpuiin
min rawn thawn maw le,” ka ti a, ka nui hak hak a.
“Awi! Sangpui
leh ringawt ṭhin hi a! Ti zahthlak thei! Ka eng thlalak ber nge a rawn thawn ve
ngawt che a?”
Ani pui roh
hian Sangpuii chu a lo va hau ang tih ka hlau deuh a, “A, min thawn han tih-ah,
keimah min thawn tum hrim hrim a ni lo. I fapa nena in thlalak i thawn kha a nu
hnenah a forward a. Chutah chuan min thawn tel palh a. A tirah phei chuan min
thawn tel ve tih pawh a hre lo. Thlalak a rawn thawn tawp a, eng mah sawi lovin
a reh zui daih bawk sia. Keimah zawkin ‘Eng nge awmzia? Thlalak min lo thawn a,
i reh chhunzawm leh daih bawk sia. Tu te nge a?’ tiin ka va zawt a, min thawn
tih a hre ve chauh alawm,” tiin Sangpuii thlavang chu ka’n hauhsak a.
Kimtei chu a
nui tlawrh tlawrh a, “A va hahthlak e aw! Khawi maw, min lo thawn ve teh, a eng
ber nge ka hre châk!” a ti a.
“Ka phal mai
mai lo a! Ti khan hre lovin awm la a ṭha zawk,” ka ti a.
“Awii!
Misualpa! I van han sual chimawm thiam tak!”
“Zanin chu i
thlalak en pahin ka’n hisap leh teh ang che. Pahnih ka nei a, a khawi zawk nge
aw ka hman ṭangkai ang? E, hei hi chu hman zan lawkah ka hisap tak e, zanin chu
hei zawk hi ka’n hisap ang e,” ka ti a, ka nui kur kur a.
“Hmmmm!
Misualpa! I sual si, ka thlalak kha a pahnihin lo delete rawh!” A nui uarh uarh
a.
“Ka paih phal
teuh lo mai! I lang sexy si!”
“Awihawm loh
loh a! Ka lan sexy-na te chu Sangpuii nu hmuh turin ka pe awm lo em mai! Ka ṭhing
ngawt ang. Tak tak, delete daih rawh. I duh tak tak a nih pawh chuan a dang ka
rawn thawn ang che, promise,” a ti a. A thutak ṭan ta riau.
“A sexy han
tih khan saruak keng kungin i awm tihna a ni lo. A entu a zirin sexy hi a dang
daih alawm. I fapa nen in nia, frame thlapa sitting room-a tar tlak khawpa
thianghlim a ni. Mahse, i sexy ka ti tlat a. Hemi thlalak en pah hian ka hisap
zing lutuk che!”
“Nang pui roh
hi, min it deuh tak tak em ni?”
“Teh reng
mai! I itawm ka ti tak zet!”
Tunah chuan a
tu ve ve mah kan nui tawh lo, kan serious dun tawh khawp mai. Kan awki pawh a
zawi sap tawh.
“A ni maw?
Tak tak maw? Ka va’n lawm! Pawngsual tawk tawh, nuthawi fa nei tawh te ka ni a,
ka lo insit ru ve viau ṭhin asin,” a ti a.
“Nula tam tak
aiin ka it zawk che. Lo insit tawh suh Chutiang rilru lo pu tawh reng reng
suh!”
“Min hreh loh
tak tak maw?”
“Iai-na che
pakhat mah ka nei lo, ka hreh lo che a ni satliah lo, i itawm ka ti tak zet
zawk!”
Kimtei chuan
zawi sawp hian, “Ihhh, kei paw’n min khawih hi ka châk ve thei lutuk! Zêp miah
lovin, TV vel i rawn buaipui zan khan mahni in-play pahin ka hisap tak tak
che,” a ti ve ta a.
“Mipa chu i
hlau vek a. Kei pawh mipa ve tho ka nia, min hlau lo em ni?”
“Ka ring tawk
che alawm. Min mutpui i duh vang ringawtin ngaihzawng i nei tih pawh ka bulah i
zêp thei; mahse, tlang takin i neih thu i sawi a. Kha khan mi rilru ṭha i ni
tih a tichiang. Chuvang chuan ka ring che. Ngaihzawng i nei tih ka hria a, ka
beisei lo ang che a, ka tibuai hmasa lo ang che. Mahse, engtik lai paw’n,
engtik hunah pawh i tân chuan ka inphal a, ka châk bawk,” a ti a.
“Kei paw’n ka
châk tak zet che tih i lo hre dawn nia,” ka ti sap a.
“Aw le, ka lo
hre reng dawn nia. Duh tawk rih phawt ang, ka nu’n min ko a. Remchangah kan la
inbe leh dawn nia,” a ti a, a titawp nghal a.
Phone chu
ka’n en a, kan lo va han inbe rei teh lul! Ka phone pawh a sa hat hat thei nia!
A thlalak ka
neih chu Whatsapp lamah ka va thawn a; mahse, a seen ta mai si lo va. A buai chhunzawm
nghal a ni ang ka ti rilru a. Ei rawng bawl pah chuan Kimtei chu ka ngaituah
zui a, ka mithlaah a châm a, ka rilruah a riak reng a.
Tlai dar 5
vel bawrah, “Zanin kha ka awm rei thei lo ang, chaw ka rawn eipui hman deuh
chauh dawn che nia,” tiin, Julie chuan msg mi rawn thawn a. A chhan ka zawt let
nghal a. “Ka u Mamawia’n nupui neih a rilruk ve a, palai tirh tih velah
chhungkaw inhmuh khawm an tia. Lam zirnaah ka kal zuai a ngaih thu ka sawi tawp
a...” a rawn ti a. Zanin chu beisei kan pha dawn lo riau.
Zan dar 6:30 pelh
hretah garage lam kawngka inkalh ri rak thawm ka hria a. A hnu lawkah Julie chu
a rawn lut a, ka bulah rawn ṭhut nghal tawl tawlh pah chuan, “I ril a ṭam tawh
em?” a ti a. Ka chhan hma chuan min fawp zeuh a, a tho a, choka lamah a kal a, chaw
ei a va siam nghal sawk sawk a.
Chaw ei lai chuan, “A rualin ti mai ila?” ka ti a,
ka nui vur vur a.
Julie chuan
ka thu sawi awmzia a hre thiam lo tih
hriat takin ngawi rengin min rawn en deuh ho a.
“Inneih maw
le. Palai ka rawn tir ve nghal mai dawn em ni?”
Julie chu a
nui huk a, “Ti ve mai dawn mi!” a ti a, a nui char char a.
A nuih zawh
chuan thutak deuh tak hian, “Kei chu palai tirh vel ka duh lo; bakah, kan tlin
tawh lo hrim hrim. Inhruai tawp ila, mo kawr chu inkutsuih hunah kan ṭhui tho ang
a, mawi tawkin, ṭha deuhin khawiah emaw thla kan la leh mai ang a,” a ti charh
charh a.
Chaw ei ṭhulh
meuhin Julie chu ka en vang vang a, a rilru tluang lutuk avang chuan amah ka
duhna a zual sawt!
“E, i duh dan
ang thlapin kan innei ang,” ka ti a.
Thleng seng
fel pah chuan, “Senso te pawh a tlem zawk ang. Biak in hawng ngawt a
inneih chu a ropui; mahse, kan tlin loh
tih kan hre reng a, mahni ka inthiam thei lo ang,” a ti a.
“I hmelṭhat ang
anga i rilru a ṭha hi alawm ka duh em em chhan che!” tih pah chuan, a hnung lam
aṭang chuan a kawngah ka va kuah a.
“Mihringte chu
bum mah ila, Pathian kan bum dawn lo. Bakah, mahni inbum kan ni hrim hrim
bawk,” a tih chhunzawm leh a. Ka lam a rawn hawi chu a hmuiah ka lo fawp zeuh
a.
Thleng a sil
zo a, kan ṭhu chawl deuh chauh tihin Julie chu a nu’n a rawn call a, a rawn haw
hman tawh leh tawh loh a rawn zawt a.
“Aw, ka lo
tum mek a,” tiin a chhang a. Phone chu a dah a, “Ka va haw phawt ang e. Zanin
chu min hre thiam a ni ang chu, chhun lamah
ration i thlak nasa bawk a, ka inthiam lo lutuk lo mai,” a ti a, a nui
hak hak a.
Kawngka
thleng ka thlah a. A chhuak tur chuan kawngkhar biang dawm pahin, “Min lo ngai
lutuk lo la, thingpui vel buaipuiin ka buai char char dawn nia aw,” a ti a.
Ngawi rengin a hmuiah ka fawp a, ani pawh chuan min rawn kuah a, kan infawp
vawng vawng a.
A kal tur
chu, “E, lawks aw, min lo nghak lawk,” ka ti a, ka room-ah ka va lut zuia a, ka
computer dawhkana mi pendrive chu ka la a. Chumi chu Julie pek pahin, “Kha aw, kan
photo kha, ‘ti khan i duh hun hunah i en dawn nia,” ka ti a. Min hawsan ta a.
In chung lam
kawngkhar leh tukverh te ka khar fel a, ka pindan lamah ka chhuk thla a. Khumah
mut zal mai mai pah chuan Julie thu sawi chu ka ngaihtuah let a, biak in hawng
ngeia inneih a duh ka lo rin nen, khatiang rilru a lo pu kha puitling ka ti
thar leh riau a. Julie chu ka zah deuh sawt paw’n ka hria; mahniin ka lawm veng
veng.
Ka Whatsapp msg
tone a rawn ri ṭawt ṭawt a, Julie a nih ringin ka’n en vat a; mahse, Kimtei
zawk a lo nia, msg pangngai ni lovin photo a rawn thawn ṭeuh hi a lo nia, rang
lutuk takin ka en nghal a.
Kimtei chu
kekawrte chiah hain, a dang zawng saruak veka awmin, a hnute a kuta hup bo sia
a ding lai te; nui sanga khumah a mal thluang zân lai te; bra ha lova t-shirt
body fit, a hnute hmurin a rawn do pawng lah lai te; ding chunga a t-shirt pawt
sawi deuh lai te; ke vei lam tawma a mal chip deuh ṭat, a kekawrte dum sexy
tawkin a chhu vum ṭha zet a tuam pawng lah mai lai te; khuma saisir zawnga mu
a, a lu dawm kang a, kawr ha lo a, a hnute hup ṭat a, a malchip ṭat a, a
kekawrte lang deuh chang chang te... A, a rawn thawn ṭeuh ti mai ang!
Kimtei
thlalak chu a vaiin ka en nawn, ka en nawn a, “A va’n nalh tak! A va’n itawm
tak!” ti rilru pah reng chungin ka en nawn leh ṭhin a, a chang leh ka’n zoom vak
a!
Ka harh
chhuak thut a, Kimtei chu ka va reply nghal a.
“Sorry lutuk!
Ka en tui lutuk a, rawn reply nachang che pawh ka hre lo. Vawi eng zat nge ka
en nawn hlawm pawh ka hre lo e a!”
“I seen hnuah
minute 10 ral daih rawh a, i reh vung vung bawk sia, i lung ka ti awi lo a nih
te ka lo ring hman alawm. Nalh i ti tak tak maw?” tiin a rawn reply nghal a.
“Ti teh reng
mai! Kekawrte dum chhunga mi kha tunah hian ka va’n hmu chak tak!”
“Haha! Chi
nang a! Nakinah,” a rawn ti a.
“Khatia i
phal loh vang khan ka hmu châk tawlh tawlh!” tiin ka va reply ve nghal a.
“Aih, a chi
loh!”
“Ka hisap
châk alawm! I thlalakin min ti hur zo vek tawh,” tiin ka reply leh nghal a. A
rawn reply hmain, “Plizzzzzz!” tih chu ka’n thawn leh nghal a.
Mahse, Kimtei
chu a reh ta daih a. A thlalakho chu ka en nawn leh den den a, a lak dan a dik
si, amah a nalh bawk si, a va’n zei tak
ti rilru pahin ka zoom sek hlawm a. Minute nga ral hnuah pawh Kimtei chu a la
reh reng avangin, “I thinrim em ni? Tihpalh aw, ka hmu châk em a tin ni,” tiin
msg ka va thawn leh a. A seen mai loh avangin ka phone chu dahin tui te ka va
in a.
Minute 2 emaw
vel hnuah chuan ka msg tone chu a rawn ri leh tlang tlang a. Rang lutuk ka en
nghal a.
“Zak chung
chunga ti ka nih bakah ka vawi khat tihna a nia, ka la fuh thiam lo,” tih msg a
rawn thawn a, chumi hnuaiah chuan a serh thlalak chu pahnih a rawn dah tel a.
Pakhat zawkah
chuan khumah a ṭhingṭhi a, a malpui no var heih mai chu a kâr a, a phone chu
khumah dahin a kapkalak a nih hmel, a chhu chu a kut khinghnihin a phen a, a
hnute pawh a rawn uai nalh a; a lan dan a ṭha em tih en tum ni awm takin a rawn
kun a, a heh a pet sawi deuh a!
A chhu hmul
chu ziat lovin a wax ṭhin a nih ka ring, a fai mai piah lamah a dum nasa lo.
Amah a ngo hrim hrim ve bawk a. “I va han nalhin i va han itawm tak em! I chhu
lah chu fa nei tawh chhu pawh a ang lo, han ei hlawih hlawiha han dep zawt zawt
ka va châk tak!” ka ti rilru mawlh mawlh a. Ka ngaihtuahna chu hnuai lam paw’n
min ṭawmpui tih a chiang, ka zang chu a fuk khawng kawh ṭul!
Thlalak pakhat
zawkah chuan a kaihza a thlep a ṭhu a, a hmel lang lo turin hnung lamah a eu
let vat a, a kut chuan a malpui tawpah vuanin a pawt kau vak a, a chhu a lang
chiangin a lang itawm hle!
“Thlalak a va’n
thiam tak!” ti mawlh mawlh pah chuan a chhu thlalak chu zang khawng urh-in ka
zoom vak vak a, ka en nawn tluk tluk a.
Kimtei chuan
call pangngaiin min rawn call a, ka reject a, ka vid call let ta zawk a.
“Ti nge i
ngawih vang vang a!”
“Ka en char
char alawm! Châkawm lutuk a!”
“Headphone ka’n
vuah lawk,” a ti a, a vuah zawh chuan khumah mu zangthal chungin min inbe
chhungzawm a.
Eng eng emaw
kan sawi hnuah, “I va’n la thiam ve! I nalh bawk si, ka khawng ul mai alawm,”
ka ti a. Kimtei chu laih hmel deuhin a nui seih seih a, “Chu, min it hle a ni
maw? Min ti châk tak tak maw?” a ti a.
“Teh reng
mai! Ka ti châk lutuk che! Tunah tak pawh hian ka ti châk lutuk che a, ka zang
a fuk ṭul mai!”
“A mak e! I
luck awm awm nen, nuthlawi mai mai te te min it,” a ti leh a.
“Ka lûk i duh
reng reng em ni?”
“Immm, duh e.
Ka hmuh hmasak ber che aṭang khan i lûk hi ka châk alawm. I duh tawkin min han
ti la ka châkzia mai chu!”
Lang lo mah
se, a phone ken lohna lam chu a chet dan a dik lo tih ka hria a, “I inkhal pah
mek a ni maw?” ka ti a. Min chhann pawh nghak lovin, “Lo hrawt tawh suh, nakinah
keiman ka khal hur ang che,” ka tih zawm zat a.
Kimtei chuan,
“Ka hur mek si alawm! Ka inkhal châk lutuk a! Ka mawn ka nuai mek, i hmu duh
em?” a ti a. Ani pawh chuann ka chhanna nghak lovin a phone chu a’n her rem a.
Kimtei chuan a
kap chu a chip deuh ṭat a, a kut no nalh tak, sei sawl sawl chuan a mawn a muangchang
hian a nuai neih neuh a!
Ka zang chu a
puak keh mai ang tih hlauhawm khawpin a fuk khawng a!
“Inkhal tawh
suh, i chhu duhawm leh itawm zet kha keiman ka khalh loh chu ka phal lo bur!”
Kimtei chu
a’n meng hur zual sauh a, “Awi! Tunah tak hian i bulah awm ila, min han dep
zawt zawt la ka va’n ti tak!” a ti a. “I lûk ka châk lutuk! I zei viau ang ti
raw?” a ti a, a aw aṭang chuan a chhu chu a hur hle a, a mawn a la nuai reng
tih a chiang.
“Zei leh zei
loh te chu a tehtu a zir a ni ang chu. Inkhal tawh suh,” ka ti leh a.
Kimtei chuan,
“Immm, nih leh...” a ti a, a bawkkhup a, a hmel lang turin a phone chu a keng
ta a. “Min lu-tu hre lovin ka rai a...” a tih mek lai chuan, “Khatiang kha sawi
tawh suh ka tih kha,” tiin ka lo pawt chat nghal a.
“Aw le,
Boss!” a ti a, a nui sen sen a. Chutah, thutak deuh tak hian, “Ka sawi tum tak
chu, inlûk hi a nuam em tih ka hre châk a. Ka hrawt ve fo avangin a vawrtawp
nawmzia te chu ka hre ve a; mahse, keima duhthlanna ngeiin tu mah ka la
inlûktir lo a, ka curious ve ṭhin a,” a ti siam siam a.
“Lungngai
suh, a nuam thei ang berin ka la lu dawn che a nia!”
Kimtei chu a
nui sak a, “Ka châk tawh e! Thleng vat vat se,” a ti a, min han melh hur vel a,
min nuih seih seih a. A va han itawm tak!
“Khawi maw i
hnute kha,” ka ti a, Kimtei chuan thu awih takin, eng mah sawi buai lovin, phur
takin, nui sang pahin a kawr chu a hlim chho nghal a. Bra a hak loh avangin a
hnute chu a lang nghal a, a len dan a tawk em em a, a kawh lah mai bawk a, a va
mawi tak!
Fa pakhat nei
tawh a nih avangin a hnute hmur chu lian deuh hlek leh dum tak deuh hlek turah
ka ngai a; mahse, chutiang a ni tlat lo.
Kimtei hnute
hmur chu a têt mai bakah a sen no têk mai a. Duhtawka han fawh a châkawm khawp
mai.
“I hnute chu a va nalh tak! A hmur te kha a
itawm mai bawk sia!”
“Awi! Nang
chu min bawl zel a! Hawh, inbawl awih loh ti ang,” a ti a.
“Ka bawl lo
che. A nalh ka ti tak tak alawm. A itawm ka ti tak tak!”
“Bawiha hnek
hrep hnu a nia, awih a har ve alawm. Nalh i la ti tak tak maw?” a ti a. Dik tak
chuan amah ngei paw’n a hnute chu a la nalh ṭha tih ka chiang, a chhan chu,
sawi miah si lovin a chhuang ve tawk tih a hriat miau a! Mahse, mi dang hriata
han chapopui vel a duh lo ang a, a nalhzia miin an sawi khan nuam a ti ve te
pawh a ni mahna.
“Immm, a nalh
tak zet! Itawm bawk. I ngo bawk sia, i pian a nalh bawk sia, gym-ah i kal ṭhin
em ni?”
Kimtei chu a
han insiam rem a, a saisir zawnga muin, “Kal teh nang a! Chutiang tihna hun ka
nei hlei nem. Zing ka thawh hlim hian computer aṭangin Youtube lama exer an lak
hi ka en a, ka peih chen chen ka lo tihpui ve ṭhin. Chu pawh zing tin ka ti lo,”
a ti a.
Taksa vawn
hrisel a pawimawh thu te sawiin kan titi chhunzawm a. Topic hrang hrang kan
sawi fe hnuah, “Eng tikah nge ka lo kal theih ang?” ka ti a.
Kimtei chuan,
“Ka hre bik lo le, remchang awm ve vat turah beisei ang. A theih hmasak berah ka
rawn hrilh che ang a; chuan, i lo thlawk nghal ang a,” a ti a, a nui hak hak a.
“Teh reng
mai! Angel te chu ka duat châk alawm!”
“Awi aah! Angel!”
a ti a, a nui hawk hawk a.
“I ni miau si
alawm! I hmel lah a ṭha em em a, i pian lah kei chuan ka duhthusam, i engkim
mai kha ka tan chuan angel a ni ringawt! Uluk lutukin, duat takin, rei tawk ka
lu nuam ang che,” ka ti a.
“Awi! Ka châk
tawh e! Mahse, thil pakhat, ka zàm chuan min ti lui miah suh aw? Ka rilru chuan
ka ngam, i hnenah ka inpumpek duh; mahse, ka past life i hre vek a, mipa tu mah
ka la mutpui ngam lo a, tunah pawh hian i tan engkim huam mah ila, a tak takah
chuan ka hlau maithei a, ka khur chhe viau maithei a nia aw,” a ti a.
“Lungngai
suh, chutiang eng mah a thleng lo ang. Rilru zawng zawnga i inpeih hun ka nghak
em em ang che,” ka ti a. Ka rilru tak tak pawh a ni reng a.
“Ka va’n lawm
tak! Ka ring che a, i bulah chuan ka thla a muang. Zanin chu ka mu tui ngawt
ang!”
A rilru tak
tak a sawi nge min tih lawm nan a sawi mai mai pawh ka hre thiam chiah lo.
Mahse, nuthlawi nge nge, mipa min tih lungawi dan a thiam narawh e!
“Chuan, i
chhu lo hrawt tawh suh. Dildo i hmang ṭhin em?”
“Teuh lo mai
a! Ka inhrawt paw’n ka kutzungṭang ka thun ngai lo hrim hrim, ka mawn hi ka
nuai tawp ringawt,” a ti a. Chhan ka tum lai takin, “Hei hian, min tih hun
nghakin a lo la awm khawhar reng!” a ti zui zat a. Kan pahnih chuan kan nui dun
hawk hawk a.
“A khawhar
rei tawh ngai lo ang, inleng a nei vat ang,” ka ti a, kan nui dun leh hawk hawk a.
=============
Ka mitthlaah a hmel a lo lang a, a pian nalh leh sexy tak te, a vun itawm zet mai te chu ka’n ngaihtuah a, lûk ngei chu châk viau mah ila, dawt hrilh loh ka thlang ta zawk a. Ngaihzawng ka nei tih a hriat chuan a inthlung hrang daih thei a; mahse, thu dik ka hrilh avangin min ngaisang zual sawt thei a, min ring zual sawt thei bawk a. Chu chuan lûk theihna chance a siam thei tih ka hria a. “Aw, nei ve e,” ka ti ta a.
=============
[chhunzawm zel tur]
No comments:
Post a Comment